نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
25. ارديبهشت 1395 - 20:21
رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری کل استان مازندران از دستگیری تعدادی از وکلای دادگستری در پارتی شبانه در شهرستان سرخرود خبر داد.
به گزارش آفتاب جنوب، نبی الله مسلمی رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری کل استان مازندران اظهار کرد: با  وصول گزارشی مبنی بر حضور تعدادی از وکلا در پارتی شبانه واقع در یک ویلا در  شهرستان سرخرود در روز پنج شنبه تاریخ ۹۵/۲/۲۳ این مرجع با اخذ دستور قضایی از رییس حوزه قضایی سرخرود کشف و تعقیب متهمین در دستور کار این مرجع قرار داد.



وی افزود: پس از اخذ حکم، ماموران با ورود به منزل متهمین را با پوششی نامناسب و زننده، همراه با  استعمال مشروبات الکلی و در حال پایکوبی بصورت مختلط، به همراه مقادیر مشروبات الکی و آلات و ادوات لهو و لعب، دستگیر و به مراجع قضایی تحویل دادند.



مسلمی تعداد دستگیرشدگان را بیش از 15 نفر از اعلام کرد و یادآور شد: از این تعداد 2 نفر از وکیل از استانهای قم و گلستان بودند.



رئیس حفاظت واطلاعات دادگستری استان مازندران ضمن تاکید بر اینکه وکلا از جایگاه مهمی در دستگاه قضایی کشور برخوردار می باشند خاطر نشان کرد: به لحاظ مسولیت خطیر و حساس وکلا در نظام قضایی کشور، حفاظت واطلاعات دادگستری به عنوان ضابط قوه قضائیه با وکلایی که با ارتکاب تخلف و جرایم موجب تضعیف جایگاه این مجموعه گردند، بر اساس وظایف قانونی خود در برخورد با آنان کوتاهی نخواهد کرد.
 
منبع: میزان

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها