نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
21. ارديبهشت 1395 - 20:10
با وجود فراهم بودن شرایط در استان کهگیلویه و بویراحمد برای استقبال از رئیس جمهور و هیات دولت از سالهای اخیر تاکنون، حسن روحانی این بار به جای استان محروم کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز در جمع مردم کرمان حضور یافت و به سخنرانی پرداخت.

به گزارش آفتاب جنوب، گرچه انتقادهای زیادی به رئیس دولت یازدهم به جهت اولویت بندی نکردن استان های محروم کشور به ویژه کهگیلویه و بویراحمد برای سفرهای خود وارد است اما گویا گوش رئیس جمهور به این حرف ها بدهکار نیست  و روحانی تصمیصم گرفته است تا در آخرین روزهای دوره ریاست جمهوری چهارساله خود و تنها برای تبلیغات دور بعدی انتخابات ریاست جمهوری به کهگیلویه وبویراحمد سفر کند. 

کهگیلویه و بویراحمد نیز که رتبه نخست نرخ بیکاری، تعطیلی واحدهای صنعتی و تولیدی و رتبه سوم خودکشی را در کشور با خود یدک می کشد دیگر چنان از وضعیت موجود دلسرد و ناامید شده است که حتی مسئولان ارشد استان نیز امیدی به سفر رئیس جمهور به این استان ندارند و هر بار در گفت و گو با رسانه ها از تعویق سفر حسن روحانی سخن می گویند و مردم را سرگرم می کنند.

گرچه روحانی انسان زیرکی است اما مردم کهگیلویه و بویراحمد ضرب المثل زیبایی دارند با این مضمون ( خرمایی که تو دیشب خوردی هسته اش در جیب من است) و از کارهایی که رئیس جمهور محترم انجام می دهد با خبر هستند و دیگر  فریب زرنگ بازی ها را نخواهند خورد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، زمان سفر هیات دولت به این استان را نامعلوم دانست اما اظهار امیدواری کرد این سفر بعد از سفر به کرمان محقق شود. 

تاح محمدی گفت: زمان سفر هیات دولت به کهگیلویه و بویراحمد همچنان نامعلوم و زمانی به استانداری این استان نیز اعلام نشده است.
 
وی افزود: امیدواریم که سفر هیات دولت به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سفر هیات دولت به کرمان انجام شود که اگر این سفر بعد از سفر هیات دولت به کرمان انجام نشود احتمال تعویق آن به بعد از ماه مبارک رمضان یعنی در تیرماه و مردادماه جاری نیز وجود دارد.
 
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: این استان از یکسال پیش تاکنون آمادگی خود برای میزبانی از هیات دولت را رسما اعلام نموده است. 
انتهای پیام/م
 

دیدگاه‌ها

مردم استان غیرت ندارن که اگه این اقا هم بیاد برن استقبالش

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها