نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
17. ارديبهشت 1395 - 20:16
دیدار نفت وگاز گچساران برابر سپید رودرشت یکی از جذاب ترین و زیباترین مسابقات لیگ دسته دوم لقب خواهد گرفت که احتمال می رود با توجه به تبلیغات زیاد هوادارن رشتی، این دیدار به عنوان پرتماشاگرترین مسابقه فصل نیز شناخته شود.

به گزارش آفتاب جنوب،در ادامه رقابت های مرحله دوم لیگ دسته دوم فوتبال کشور دو تیم سپیدرود رشت و نفت وگاز گچساران برابر هم صف آرایی خواهند نمود.

         

در یک طرف میدان تیم ریشه دار شمالی یعنی سپید رود حضور دارد که در 5 بازی آخر خود سه برد ، یک باخت و یک تساوی را در پرونده اش ثبت کرده است .نکته جالب این است که هر 3برد سپیدرود در خانه  و در مقابل هواداران پرشور بوده است .

 

سپید رود در پایان هفته هشتم با 14 امتیاز و با توجه به تفاضل گل کمتر نسبت به بادران در رده سوم جدول قرار دارد .سپید رود این هفته و هفته آینده 2 بازی کاملا فینال گونه در رشت برابر نفت وگاز و بادران تهران دارد که در صورت پیروزی در این مسابقات به لیگ یک صعود خواهد کرد .

سپیدرود آخرین بار در 21 مهر 1393 برابر خونه به خونه بابل در روزی که فرشاد پیوس سرمربی کنونی سپیدرود بر روی نیمکت تیم بابلی نشسته بود در رشت شکست خورده بود و بعد از آن دیگر هیچ گاه هواداران سپیدرود شکست تیم شان را در رشت ندیده اند .

 

تنها مصدوم سپیدرود "میثم پسندیده "است که در جریان دیدار برگشت برابر  شهرداری بندر عباس دچار مصدومیت شده است ودر آن سوی میدان جوانان پرانگیزه  و تلاشگر یوسف نادریان حضور دارند که در چند هفته اخیر روند روبه رشدی  را داشته اند و در 5بازی آخر خود  4برد و1 تساوی را در پرونده خود به ثبت رسانده اند.

 

نفت و گاز گچساران هفته پیش در خانه تیم مدعی و پرقدرت بادران تهران را شکست داد وبا 15 امتیاز  صدر نشین گرو خود  شد این تیم  در صورت پیروزی مقابل سپیدرود در رشت تا حدودی صعودش به لیگ یک قطعی خواهد شد.

 

نفت وگاز در این بازی هیچ بازیکن مصدوم یا محرومی ندارد و با تمام قوا به شهر رشت سفر کرده است ،حال باید دید نفتی های گچساران می تواند رکورد شکست ناپذیری رشتی ها را درخانه بشکند یا شاگردان پیوس یک گام دیگر به لیگ یک نزدیک تر خواهند شد.

 

بدون شک دیدار نفت وگاز برابر سپید رود یکی از جذاب ترین و زیباترین مسابقات لیگ دسته دوم نام خواهد گرفت که احتمال می رود با توجه به تبلیغات زیاد هوادارن  رشتی، این بازی  به عنوان پرتماشاگرترین مسابقه فصل نیز شناخته شود.

 

دو تیم فوتبال نفت وگاز گچساران و سپیدرود عصر یکشنبه در ساعت 17 در ورزشگاه عضدی رشت به مصاف هم خواهند رفت.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها