نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
17. ارديبهشت 1395 - 17:32
امام جمعه گچساران گفت: اگر مسئولان ادارات و نهادها به بهانه برگزاری جشن‌ها دچار اعمال خلاف شرع شدند و از بیت‌المال در راه خلاف شرع استفاده کردند، نسل جوان بویژه بسیجیان آن روز می‌توانند با مشورت وارد میدان شوند.

به گزارش آفتاب جنوب،حجت الاسلام سید امین الله حجازی امام جمعه گچساران در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه در گچساران ضمن تبریک عید مبعث ،گفت: مبعث پیامبر(ص) حرکتی الهی برای نجات بشریت از ظلم، فساد، بی‌عدالتی، گمراهی و یکتاپرستی بود که آثار آن از گذشته تاکنون و در آینده نیز ادامه خواهد داشت.

 

وی درادامه ضن انتقاد شدید از برگزاری جشن‌های خلاف شرع در پوشش مناسبت‌های دینی و مذهبی در گچساران افزود :در برخی موارد جشن‌ها و جلساتی به بهانه مناسبت‌های مذهبی از جمله نیمه شعبان و میلاد ائمه علیهم السلام در این شهرستان برگزار می‌شود که دل امام زمان(عج) را به درد می آورد.

 

حجازی تصریح کرد: در برخی موارد پول بیت‌المال نیز صرف این جشن ها می‌شود؛ برگزاری این جشن‌ها به این سبک خلاف شرع بوده و حرام قطعی است و توصیه می‌کنم مسئولان ادارات و نهادهای نظام اسلامی حتما مطلع هستند که نباید پول بیت‌المال را صرف این گونه جلسات خلاف شرع در پوشش مناسبت‌های مذهبی کنند.

 

امام جمعه گچساران گفت: مسئولان اختیار تام ندارند که هر جا خواستند هزینه کنند وهر جایی با موازین شرعی مطابقت دارند هزینه کنند، جشن‌های میلاد ائمه علیهم السلام در پیش است  و باید توجه داشت که گچساران شهر مومنان است و اگر خدایی ناکرده کسی تصور کند که  ممکن است از جایی به نوعی مدیریت شود که این شهر بدنام شود، اشتباه کرده است.

 

امام جمعه گچساران تاکید کرد: اگر مسئولان ادارات و نهادها به بهانه برگزاری جشن‌ها دچار اعمال خلاف شرع شدند و از بیت‌المال در راه خلاف شرع استفاده کردند، نسل جوان بویژه بسیجیان آن روز می‌توانند با مشورت وارد میدان شوند.

               

حجازی افزود: مجور برگزاری جشن‌ها باید تابع موازین شرع مقدس اسلام باشد زیرا صدها هزار انسان بزرگ تقدیم شد تا این انقلاب و حکومت در محور اسلام مدیریت شود،اگر خلاف شهر و کارشکنی صورت گرفت نسل جوان و بسیجیان که مرتبا به بنده در این خصوص مراجعه می‌کنند، به آنها اجازه داده خواهد شد با مشورت وارد میدان شوند.

 

وی در ادامه با اشاره به 17 اردیبهشت ماه سال 79 سالروز تشکیل بسیج سازندگی به دستور مقام معظم رهبری گفت: بسیج سازندگی با تشکیل گروه‌های مختلف فرهنگی، آموزشی، عمرانی، کشاورزی وبسیاری موارد دیگر در رفع محرومیت‌‌زدایی تلاش شود.

 

وی با اشاره به فرصت‌های مختلف اشتغال‌زایی و درآمدزایی بسیج سازندگی در عرصه‌های مختلف افزود: بسیج سازندگی  گچساران در ادوار گذشته با ارائه تسهیلات قابل توجه به بسیجیان تحولات خوبی به جای گذشته است و در مدت سال گذشته بسیج سازندگی گچساران تسهیلاتی به مبلغ یک‌میلیارد و 700 میلیون تومان به 103 نفر پرداخت شده که امسال نیز این امر ادامه دارد.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها