نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
13. ارديبهشت 1395 - 17:43
نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی نسبت به خبر تغییر استاندار کهگیلویه و بویراحمد واکنش نشان داد.

به گزارش آفتاب جنوب،در برخی از سایت های محلی در رابطه با تغییر استاندار کهگیلویه وبویراحمد در روزهای اخیر خبرهایی منتشر شد که صحت و سقم این موضوع را از نماینده مردم گچساران و باشت جویا شدیم.

 

غلامرضا تاجگردون در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا شایعات اخیر واقعیت دارد و به زودی شاهد تغییر استاندار خواهیم بود؟ اظهار داشت: چنین چیزی صحت نداشته و اتفاقاً چندی پیش با وزیر محترم کشور دیدار داشتم و از ایشان پرسیدم که آیا تغییر و تحولی در استانها و بخصوص استان ما وجود دارد یا خیر؟ که آقای رحمانی فضلی گفتند تغییری تا پایان انتخابات ریاست جمهوری نخواهیم داشت و از آقای دکتر خادمی و عملکردشان راضی هستیم و اگر بنا بر تغییر ایشان پس از انتخابات باشد، نظرمان بر ارتقا ایشان خواهد بود.

 

تاجگردون در ادامه گفت: فکر میکنم مطالبی که وزیر محترم به بنده گفتند، به آقای خادمی نیز منتقل کرده باشند و در کل، تغییر استاندار و شایعات حول این موضوع کذب می باشد.

 

رییس کمیسیون برنامه و بودجه در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه نظر منتخبین استان(دور دهم) در این خصوص چیست؟ بیان داشت: تاکنون صحبتی در رابطه با این موضوع بین منتخبین مردم در دور دهم مجلس انجام نشده است./کبنا

انتهای پبام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها