نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
12. ارديبهشت 1395 - 19:56
هفته هشتم لیگ دسته دوم فوتبال کشور در گروه ب پیگیری شد و نفت وگاز گچساران در شرایطی حساس صدر جدول را از بادران تهران گرفت.

به گزارش آفتاب جنوب، دو تیم نفت و گاز گچساران و بادران تهران در ورزشگاه شهدای نفت به مصاف هم رفتند که این دیدار حساس و نفس گیر با نتیجه یک بر صفر به سود نفتی ها به پایان رسید.

 

تیم نفت و گاز گچساران با این پیروزی شیرین 15 امتیازی شد و بالاتر از رقبای خود بادران تهران و سپیدرود رشت در صدر جدول قرار گرفت.

 

هرچند تیم نفت و گاز گچساران با این برد تا حدودی راه صعودش را به لیگ دسته اول هموار کرده است ، اما دو دیدار  پیش روی این تیم در پایان لیگ بسیار حساس و سرنوشت سازخواهد بود.

 

در دیدار نفت وگاز  برابر بادران تهران مجتبی فرهادی، اشکان بخشی، قائم اسلامی خواه،نبی الله اسدی، سامان نورمحمدی، محسن یکه روستا، محمد دلارا، علی کرمی، رضا قیالی، عباس کندل، بهزاد داودی به میدان رفتندوتک گل این دیدار توسط  عباس کندل در دقیقه 46 این دیدار به ثمر رسید.

 

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در چارچوب هفته نهم رقابت های لیگ دسته دوم روز یکشنبه 19 اردیبهشت ماه جاری برابر سپیدرود در رشت صف آرایی خواهد کرد.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها