نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
11. ارديبهشت 1395 - 19:11
تیم فوتبال نفت وگاز گچساران در هفته هشتم لیگ دسته دوم فوتبال کشور در اندیشه غلبه بر بادران تهران و تداوم روند شکست‌ناپذیری خود در خانه است.

به گزارش آفتاب جنوب،در ادامه رقابت های مرحله دوم لیگ دسته دوم فوتبال کشور و در هفته هشتم این رقابت ها  دو تیم نفت وگاز گچساران و بادران تهران در ورزشگای شهدای نفت به مصاف هم می روند.این دو تیم درشرایطی برابر هم صف آرایی خواهند کرد که نفتی ها در هفته گذشته و در یک بازی زیبا و تماشاگرپسند توانست دیگر تیم تهرانی یعنی کیمیا فرآیند را با شکست بدرقه کندتا با روحیه ای مضاعف به مصاف بادران رود.

شاگردان با انگیزه "یوسف نادریان" در صورت پیروزی در این دیدار فینال گونه، گام  دیگری برای صعود به لیگ یک برخواهند داشت، در آن سوی میدان تیم مدعی بادران تهران حضور دارد که در این فصل خود را به عنوان یکی از حریفان قدرتمند برای سایر  تیم ها معرفی کرده است .

بادران با بردی که هفته پیش مقابل شهرداری بندرعباس بدست آورد همچنان با 14 امتیاز در صدر گروه ب قرار دارد و نفت وگاز با 12 امتیاز در رده سوم این گروه قرار دارد.

این دیدار حساس در حالی در گچساران برگزار خواهد شد که موج حمایت ها و حضور هواداران در سطح شهر برای تبلیغات این دیدار بسیار مشهود است و این دیداراگر چه از اهمیت خاصی برای هردو تیم برخوردار است اما امتیاز میزبانی نفتی ها از چند روز قبل هواداران متعصب این تیم را برای حضور پرشور در ورزشگاه ترغیب کرده است.

نفتی های گچساران از ابتدای لیگ تا پایان هفته هفتم دور دوم رقابت ها در گچساران شکستی را متحمل نشده که همین امر می تواند کار را برای بازیکنان جوان بادران سخت تر کند.در سال های گذشته همواره ورزشگاه شهدای نفت گچساران برای حریفان میدانی سخت بوده و بسیاری از تیم های مطرح در سطح لیگ یک و دو تحت تاثیر حضور هواداران پرشور گچسارانی قرار گرفته اند.

بدون شک بازگشت نفت و گاز گچساران به لیگ دسته اول افتخاری بزرگ برای فوتبال کهگیلویه و بویراحمد خواهد بود که به نظر می رسد مصاف با بادران تهران یکی از زیباترین مسابقات لیگ دسته دو کشورباشد.

باید دید شاگردان محمد ربیعی می توانند دست به کار بزرگی بزنند و در گرمای طاقت فرسای گچساران نفتی های با انگیزه را مقابل هوادارن  پرشورش متوقف کندبا این تفاسیر نفت وگاز در 3 دیدار آخر خود با پیروزی از زمین مسابقه خارج شده است.

دیدار حساس نفت و گاز گچساران برابر بادران تهران از سری مسابقات دور دوم لیگ دسته دوم فوتبال کشورعصر یکشنبه 12 اردیبهشت ماه جاری در ورزشگاه شهدای نفت گچساران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها