نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
8. ارديبهشت 1395 - 13:28
فرمانده کهگیلویه و بویراحمدی دوران هشت سال دفاع مقدس گفت: دشمن می‌داند در برابر ایران اسلامی چاره‌ای جز شکست ندارد و داعش و دیگر گروه‌های مسلح در مرزهای ما جایگاهی ندارند.

به گزارش آفتاب جنوب،سردار عوض شهابی‌فر با اشاره به وضعیت داعش و دیگر گروه‌های مسلح در سوریه و عراق اظهار کرد: این گروه‌ها از گروه‌های معاند و تکفیری هستند که امسال پنجمین سال حضور آنها در سوریه و عراق به شمار می‌رود و در این مدت بخش‌های زیادی از این کشورها را به اشغال خود درآورده‌اند.

وی افزود: امروز با حضور مستشاران ایرانی و دیگر کشورها تا اندازه‌ای این تهاجم فروکش کرده و داعش و دیگر قدرت و توانایی سابق خود را از دست داده است.

این سردار و مستشار نظامی ایرانی در جبهه‌های علیه نیروهای تکفیری در عراق و سوریه تصریح کرد: متأسفانه با توجه به پشتیبانی‌های گسترده استکبار جهانی، اروپایی‌ها و برخی کشورهای منطقه از جمله عربستان و قطر از داعش مشکلات کنونی در سوریه و عراق وجود دارد.

شهابی‌فرد عنوان کرد: اگر اجماعی جهانی علیه تروریست انجام نشود بیشتر کشورهای منطقه و مسلمان مانند سوریه، عراق، لبنان و افغانستان درگیر شده و تروریست و داعش گسترش بیشتری پیدا می‌کند.

وی فروش تسلیحات نظامی به کشورهای منطقه و صف‌آرایی و تقابل کشورهای مسلمان علیه همدیگر را از  اهداف آمریکا در حمایت از داعش دانست و تصریح کرد: در راستای تقلیل توان انسانی و اقتصادی کشورهای اسلامی در خاورمیانه آمریکا و اسرائیل غاصب همچنین کشورهای اروپایی برنامه‌ریزی گسترده‌‌ای تدارک دیده‌اند.

این سردار هشت سال دفاع مقدس تأکید کرد: تا زمانی که سران کشورهای اسلامی و منطقه به خود نیایند و دشمن‌شناسی و بصیرت نداشته باشند این مصبیت‌ها ادامه خواهد داشت.

شهابی‌فر در پاسخ به سئوالی مبنی بر عدم توانایی داعش در حمله به ایران اسلامی گفت: کشور ایران اسلامی کشوری بزرگ است که مردان و بزرگانی مقتدر دارد، علاوه براینکه همه ملت ایران رزمنده، شجاع و توانمند هستند.

 وی ادامه داد: مردم ایران اسلامی با درک بالا و شناختی که از عمق جان از کشور و اسلام داشته و با تبعیت از مقام معظم رهبری ولی زمان قدرت و شجاعت خود را به استکبار جهانی نشان داده‌اند.

شهابی‌فر تأکید کرد: دشمن می‌داند در برابر ایران اسلامی چاره‌ای جز شکست ندارد و داعش و دیگر گروه‌های مسلح در مرزهای ما جایگاهی ندارند.

این سردار ایرانی حاضر در میادین جنگ علیه داعش و گروهای تکفیری افزود: دشمن هیچ‌گاه نمی‌تواند از یک نقطه یا مرز ایران اسلامی وارد کشور شود زیرا از هر نقطه‌ای وارد شود با تمام قدرت ایران اسلامی آنها را شکست می‌دهد.

شهابی‌فر خاطرنشان کرد: ایران امروز ایرانی است که از توان و قدرت وسیع مردمی و نظامی برخوردار بوده  و با استفاده از تجهیزات و سلاح‌های پیشرفته داخلی با دشمنان خود به شدت هر چه تمام‌تر برخورد می‌کند.

وی متذکر شد: امروز ما قدرت و توانایی سد، کنترل، کانالیزه و انهدام هر دشمنی در کشور خود را داریم و دشمنان این موضوع را به خوبی درک کرده‌اند که ایران اسلامی افغانستان، عراق، سوریه یا هر کشور دیگری نیست./فارس

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها