نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
6. ارديبهشت 1395 - 0:44
تیم فوتبال نفت وگاز گچساران بدنبال خلق شگفتی در دیدارهای باقیمانده در لیگ دسته دوم است تا یکبار دیگر حماسه تاریخی سال 92 و صعود به لیگ دسته اول را تکرار و جشن صعودرا در ورزشگاه شهدای نفت برپا کند.

به گزارش آفتاب جنوب،پس از پیروزی هفته گذشته تیم فوتبال نفت و گاز گچساران مقابل کارا شیراز از جمعیت هوادارانی که برای تشویق تیم محبوب شهرشان کیلومترها را ه را آماده بودن پیش بینی بازی زیبا مقابل کیمیافرایند در گچساران چندان سخت نبود واز روزهای گذشته بسیاری از هواداران متعصب فوتبال نفت برای کمک به بهتر برگزار شدن این دیدار حساس اعلام آمادگی کرده بوند.

 

این روزها شور و حرارتی وصف ناپذیر  در میان جوانان گچسارانی برپا شده و در هر محفلی سخن از بازگشت نفتی ها به لیگ یک بر سر زبان ها افتاده است هرچند همه واقفند که کار نفتی ها برای صعود بسیار ناهموار است و برای کسب این مهم باید دیدارهای خانگی را با پیروزی پشت سر بگذارند.

 

اما تبلیغات مردمی صورت گرفته برای دیدار حساس با کیمیا فرآین تهران  آنقدر متفاوت و گسترده بود که حتی مسئولان باشگاه نفت وگاز هم از این همکاری هواداران به وجد آمده بودندکه بیش از 3000 تراکت تبلیغاتی در طول24 ساعت قبل از بازی در سراسر شهرنفتخیز گچساران توزیع شد.

 

همه این مقدمه ای بود برای ارائه یک بازی تماشاگر پسند توسط بازیکنان نفت و گاز گچساران مقابل کیمیا فرایند تهران و تشویق های بی امان هوادارانی که شاید اوایل فصل به نوعی دلخور از سقوط این تیم به لیگ دسته دوم انگیزه ای برای تشویق تیم محبوب شهر خود نداشتند، اما همین هواداران زمانی که به تلاش اعضاء و بازیکنان تیم فوتبال نفت وگاز برای جبران اتفاقات فصل گذشته پی بردند یکبار دیگر یکصدا فریاد پیروزی تیم فوتبال نفت وگاز را سردادند.

 

هرچند در این بازی کری هایی از طرف بازیکنان هر دو تیم خوانده شد، اما زیباترین آن حرف های یکی از بازیکنان کیمیافرایندتهران  در هتل محل اقامت خود به هواداران گچسارانی بود که گفته بود: "اگر تیم نفت را شکست ندادیم موهای سرم را از ته می تراشم" که همین حرف بازیکن کیمیافرایند در پایان این دیدار شعارهای بی شماری را از سوی هواداران به سوی این بازیکن روانه شد.

 

از دیگر حواشی این دیدار حضور مدیران نفت و گاز گچساران در جایگاه ویژه و سکوهای تماشاگران بود که همه با هم همدل شده بودند تا پیروزی این دیدارخانگی  را با هواداران جشن بگیرند،یوسف نادریان و جمال شاهینی سرمربی و سرپرست اخراجی تیم فوتبال نفت وگاز گچساران هم که با نگرانی و اضطراب عجیبی بازی را از روی سکوهای ورزشگاه دنبال می کردند.

 

این دیدار در پایان با نتیجه 2 بر یک به سود نفتی ها به پایان رسید و در سوی دیگر نیمکت خسته و ناراحت تیم فوتبال کیمیا فرایند تهران بود که در این دیدار باوجود ارائه بازی خوب و جوانمردانه بدون امتیاز گچساران را ترک کرد.

 

تیم فوتبال نفت وگاز گچساران بدنبال خلق شگفتی درسه دیدار باقیمانده در لیگ دسته دوم است تا یکبار دیگر حماسه تاریخی سال 92 و صعود به لیگ دسته اول را تکرار و جشن صعودرا در ورزشگاه شهدای نفت این شهرستان برپا کند.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها