نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
5. ارديبهشت 1395 - 0:21
شاگردان یوسف نادریان از ابتدای شروع مسابقات این فصل تا به حال در گچساران شکستی را متحمل نشده اند که این مسئله ، کار را برای بازیکنان جوان عباس عزیزی دشوارتر خواهد کرد.
به گزارش آفتاب جنوب،در ادامه مسابقات لیگ دسته دوم و در هفته هفتم این رقابتها تیم های نفت و گاز گچساران و کیمیا فرایند تهران به مصاف هم می روند،نفت وگاز بعد از برد شیرین خارج از خانه در شیراز با روحیه ای مضاعف پا به میدان خواهد گذاشت تا با کمک هواداران پرشور خود روز سختی را برای تیم کیمیا فرایند رقم بزنند.
 
شاگردان یوسف نادریان از ابتدای شروع مسابقات این فصل تا به حال در گچساران شکستی را متحمل نشده اند که این مسئله ، کار را برای بازیکنان جوان عباس عزیزی دشوارتر خواهد کردنفتی ها در صورت پیروزی در دیدارهایی که در گچساران پیش رو دارند می تواند  امید به صعود را در بین هوادارانش  پررنگ تر کند.
 
در آن سوی میدان تیم پرانگیزه کیمیا فرایند  تهران حضور دارد که علی رغم اولین سال حضورش در لیگ دو نتایج خوبی کسب کرده  و خود را به عنوان یکی از مدعیان صعود به لیگ دسته اول به سایر تیم ها معرفی کرده است.
 
بازیکنان کیمیا فرایند هفته گذشته دیگر تیم مدعی یعنی بادران تهران را شکست داده و با روحیه ای بالا به مصاف تیم گچسارانی می روند.این تیم تهرانی در دور رفت در حالی که با نتیجه ۳بریک از نفت جلو بود ،در ده دقیقه پایانی بازی برده را با نتیجه تساوی عوض کرد.
 
حال باید دید که عصر امروز نفت وگاز گام دیگری برای صعود به لیگ یک بر خواهد داشت یا کیمیا فرایند رکورد شکست ناپذیری گچسارانی ها در خانه را خواهد شکست.نفت وگاز با ۹ امتیاز از ۶ بازی در رده سوم جدول و کیمیا فرایند تهران نیز از ۶ بازی ۸ امتیاز کسب کرده و در رده چهارم جدول قرار دارد.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها