نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
4. ارديبهشت 1395 - 18:49
مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با بازگشایی معابر اصلی از جمله خیابان بلادیان امکان دسترسی به بسیاری از نقاط بافت فرسوده و نیز افزایش ارزش افزوده در این منطقه وجود دارد که می تواند گامی مهم در راستای ترغیب و انگیزش ساکنین این نقطه از شهر باشد.

به گزارش آفتاب جنوب،حسین فدایی مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد  در جلسه بافت فرسوده گچساران گفت: اعتبارات قابل قبولی برای استفاده ساکنان بافت فرسوده گچساران برای بهسازی و استاندارد سازی منازل در نظر گرفته شده که مصوبه دولت در این خصوص فرصت مناسبی برای ساکنین بافت فرسوده را فراهم آورده است.

 

وی با اشاره به مصوب شدن این طرح و برگزاری جلسات متعدددر این خصوص، افزود: انتظار می‌رفت  روند پیشرفت کار در بافت فرسوده گچساران شتاب بیشتری گیرد که در حال حاضر اینگونه نیست ویکی از دغدغه‌های اصلی اجرای این طرح آغاز آن بود که اکنون اجرایی شده است.

 

 فدایی با بیان اینکه در حال حاضر موانعی در اجرای این طرح بزرگ وجود دارد که باید پیگیری شود،تصریح کرد: ترغیب ساکنین بافت فرسوده عامل مهمی در راستای شتاب بخشی به  این طرح است که ازموانع  اصلی اجرای این طرح وجود برخی معابر در برخی نقاط این شهر است.

 

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمدافزود: با بازگشایی معابر اصلی از جمله خیابان بلادیان امکان دسترسی به بسیاری از نقاط بافت فرسوده و نیز افزایش ارزش افزوده در این منطقه وجود دارد که می تواند گامی مهم در راستای ترغیب و انگیزش ساکنین این نقطه از شهر باشد.

 

وی تصریح کرد: لزوم هماهنگی و تعامل بانک‌های مروبطه به این طرح گامی دیگر در راستای شتاب بخشی به  اجرای طرح بافت فرسوده گچساران است.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها