نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
4. ارديبهشت 1395 - 18:49
معاون عمرانی استاندار كهگيلويه وبويراحمد گفت:تاكنون كارشناسی 3 هزار و 30 واحد از بافت فرسوده گچساران از سوی بنياد مسكن انجام شده است واز مجموع 4 هزار واحد مسكونی موجود در بافت فرسوده بيش از 450 واحد معادل 11 درصد متروكه و خالی از سكنه و بيش از 450 واحد تجاری است.

به گزارش آفتاب جنوب،پژمان نيک اقبالی معاون عمرانی استاندار كهگيلويه وبويراحمد در نشست بافت فرسوده گچساران گفت: جلسه های متعددی تاكنون در مورد بافت فرسوده در اين شهرستان صورت گرفته شده ولی تاکنون به نتيجه مطلوب نرسيده ايم که برای رفع اين مشكل بايد كميته ويژه ای از سوی دستگاه های متولی امر صورت گيرد.

 

وی افزود:براي بازگشايی معابر بافت فرسوده گچساران باید 300 باب منزل تخريب شودکه در صورت تخريب اين تعداد واحد مسكونی ملک جايگزينی و يا زمين در اختيار صاحبان اين منازل قرار داده خواهد شد.

 

نيک اقبالی تصریح کرد: بيش از 4 هزار واحد مسكونی در بافت فرسوده گچساران وجود داردکه 80 ميليارد ريال از سوی راه و شهرسازی كشور برای بازگشايی معابر بافت فرسوده مصوب شده كه در صورت جذب اين معابر بازگشايی خواهند شد.

 

وي گفت: تاكنون كارشناسی 3 هزار و 30 واحد از بافت فرسوده گچساران از سوی بنياد مسكن انجام شده است واز مجموع 4 هزار واحد مسكونی موجود در بافت فرسوده بيش از 450 واحد معادل 11 درصد متروكه و خالی از سكنه و بيش از 450 واحد تجاری است.

 

معاون عمرانی استاندار كهگيلويه وبويراحمد تاکید کرد: راه و شهرسازی برای رفع اين مشكل بايد بيش از پيش تلاش كنند و بنياد مسكن و شورای شهر موظف هستند در مناطق بافت فرسوده جلساتی را تشكيل دهند.

 

وی تصريح كرد: بر اساس برنامه زمانبندی شده  تا 20 اسفندماه  امسال برای جذب اين اعتبارات فرصت باقی است .

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها