نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
3. ارديبهشت 1395 - 14:54
امام جمعه گچساران با اشاره به حکم دیوان عالی آمریکا مبنی بر برداشت 2 میلیارد دلار از دارایی‌های ایران ،افزود: قرار بود بعد از برجام تحریم‌ها برداشته شده و مشکلات و معضلات کشور برطرف شود اما این اقدام آمریکا نشان از ضعف تیم مذاکره‌کننده بوده است.

به گزارش آفتاب جنوب، حجت‌الاسلام سید امین‌الله حجازی امام جمعه گچساران در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته گچساران با نقل آیات و رویات متعددی در خصوص دوستی و رفاقت با صادقان افزود: خداوند در رویات و آیات زیادی انسان‌ها را به دوستی با صادقان دعوت کرده است.

وی درادامه به نقل آیاتی از قرآن مبنی بر تلاش برای افزایش قدرت مسلمانان و ایجاد ترس و رعب در میان دشمنان پرداخت و افزود: اینکه برخی می‌گویند ما ایران‌هراسی در منطقه را از بین برده‌ایم یک اشتباه است ایران‌هراسی باید برای دشمنان وجود داشته داشته باشد.

 

حجازی با بیان اینکه دشمنان باید از قدرت و توانایی ایران اسلامی ترس و هراس داشته باشند،تصریح کرد: ایران‌هراسی باید برای دشمنان وجود داشته باشد زیرا کشورهای دوست و مسلمان‌ هراسی از ایران ندارند و دشمنان از قدرت ایران در هراس هستند.

 

امام جمعه گچساران در ادامه با تأکید بر لزوم ایستادگی و مقاومت با قدرت در برابر دشمنان گفت: ما همواره باید در برابر دشمنان خود صلابت و قدرت داشته باشیم و با آنها با قدرت برخورد کنیم.

 

وی افزود: اگر دشمنان ما منطقی و روراست به پای میز گفت‌وگو آمدند باید مانند آنها با منطق سخن گفت اما اگر از روی قدرت و دشمنی برخورد کردند باید با آنها سفت و سخت و باقدرت وارد گفت‌و‌گو و مذاکره شد.

 

امام جمعه گچساران درادامه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع دانش‌آموزان و تأکید ایشان بر حفظ روحیه انقلابی در مسئولان جامعه ،اظهارکرد: بعضی‌ها قصد تخریب و از بین بردن روحیه انقلابی جامعه را دارند که باید به آنها گفت اگر این روحیه انقلابی از بین برود باید مانند زمان قبل از انقلاب تحت سلطه استکبار باشیم.

 

حجازی با اشاره به حکم دیوان عالی آمریکا مبنی بر برداشت 2 میلیارد دلار از دارایی‌های ایران ،بیان کرد: قرار بود بعد از برجام تحریم‌ها برداشته شده و مشکلات و معضلات کشور برطرف شود اما این اقدام آمریکا نشان از ضعف تیم مذاکره‌کننده بوده است.

 

امام جمعه گچساران بیان کرد: این توهین و تحقیر ملت بزرگ ایران اسلامی است،اینکه امروز آمریکا و رژیم جعلی اسرائیل می‌گویند ما ایران‌هراسی را برداشتیم و این رفتارها را با ایران دارند.

 

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

با سلام خدمت همه خدمت گذاران واقعی این انقلاب :فردا اقای ریس جمهور می گوید این ربطی به روح برجام ندارد.

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها