نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
29. فروردين 1395 - 14:20
رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت با بیان اینکه ۹ دوربین از زوایای مختلف این اتفاق را ضبط کردند، افزود: فردی با مراجعه به این بیمارستان تقاضای بخیه تکه ای از گوش خود را کرد که در یک دعوای بیرون از بیمارستان با دندان کنده و دچار له شدگی شد.

به گزارش آفتاب جنوب،این سومین باری بود این بازیکن در طی یک مسابقه رسمی فردی را گاز میگرد. او قبلاً دست ایوانوویچ بازیکن چلسی را نیز گاز گرفته بود. قبلاً هم یکبار با پیراهن آژاکس اقدام به گاز گرفتن گوش حریف کرده بود. وی در زمان برنامه معارفه به عنوان بازیکن جدید بارسلونا، اعلام کرد که برای ترک عادت گاز گرفتن، در حال درمان در نزد روانپزشکان می‌باشد.

پس از آن گاز گرفتن سوارز سوژه بین الملی شد،حتی یک شرکت چینی، دربازکنی به نام سوارز و با شکل و شمایل او تولید کرد.

در فروشگاه های اینترنتی چینی این درباز کن با رقمی بین ۱۰ تا ۱۰ هزار یوان در اندازه های مختلف به فروش رسید.

اما حالا درشهر دهدشت نه تنها تجارتی از شیوه سوارز حاصل نشده بلکه جوانی تکه ای از گوشش که بادندان کنده وجویده شده سوژه رسانه ها شده است.

اگرچه گوش او درمیدان مسابقه کنده نشده اما یکی از بستگان او میگوید: علت دقیق قطع شدن گوش و دعوا را نمیداند و این اتفاق در ترمینال مسافربری رخ داده واحتمال دارد این دعوا بر سر دیدن مسابقه دربی 82 پایتخت رخ داده باشدو فرد حمله کننده یاهمان سوارز دهدشتی بنام "س ل"میباشد.

این فرد که از رفتار پرسنل بیمارستان امام خمینی گلایه منداست می گوید: درمورد پیوند راهنمایی صورت نپذیرفته ودرادامه مشاجره بین پرسنل و  بیمار وهمراه بیمار درگیری رخ داده و تکه قطع شده گوش برای مدتی گم شده است وپس از انتقال به گچساران پیوند انجام شده اما قسمت پیوند شده بعلت از دست دادن بافت های خود سیاه شده و پزشک متخصص گفته احتمالا بعلت پس زدگی وعدم پیوند در روزهای آینده برای بازکردن بخیه وجداکردن بخش پیونده زده مراجعه کنید.

امادر سوی دیگر دکترمولایی رئیس بیمارستان دولتی امام خمینی دهدشت نسبت به خبری مبنی بر درگیری پرسنل این بیمارستان با یک بیمار و نقص عضو او واکنش نشان داد.

وی اظهار کرد: ماجرای نقل شده در رسانه ها پیرامون درگیری کادر درمانی بیمارستان امام خمینی دهدشت از اساس کذب است.

رئیس بیمارستان امام خمینی دهدشت با بیان اینکه ۹ دوربین از زوایای مختلف این اتفاق را ضبط کردند، افزود: فردی با مراجعه به این بیمارستان تقاضای بخیه تکه ای از گوش خود را کرد که در یک دعوای بیرون از بیمارستان با دندان کنده و دچار له شدگی شد.

وی ادامه داد: متخصصین طب اورژانس و چند متخصص دیگر بیمار را ویزیت کردند و تشخیص دادن که به علت له شدگی امکان بخیه و پیوند و …وجود ندارد ولی بعد از آن شروع به داد و فریاد و دعوا کرد.

مولایی تصریح کرد: این فرد اگر به بیمارستان های آمریکا هم مراجعه میکرد کار موثری برای او نمیشد و طرح برخی مطالب بی انصافی در حق کادر زحمت کش این بیمارستان است.

وی با رد هرگونه درگیری پرسنل بیمارستان با بیمار مذکور یا همراه او گفت: بعد از آن با حضور نیروی انتظامی فرد خاطی از بیمارستان به بیرون هدایت شد.

مولایی از پیگیری نیروی انتظامی و طرح شکایت به دادستانی خبر داد و تاکید کرد: اجازه نمیدهیم فردی با آبروی این بیمارستان بازی کند.

رئیس بیمارستان دهدشت یادآور شد: خواهر فرد مذکور از همکاران ما است که وقتی متوجه رفتار برادرش شد از همه کادر درمانی معذرت خواهی کرد.

وی از رسانه ها خواست تا اخبار دقیق و واقعی را منتشر کنند و نسبت به تشویش اذهان عمومی اقدام نکنند.

 بارها پرسنل درمانی بیمارستان امام خمینی دهدشت از نحوه برخورد همراهان بیماران با آنها گلایه مند بودند.

یکی از پرسنل بیمارستان میگوید :خدمات دهی وظیفه قانونی وانسانی ماست اما گاهی بعلت تاخیر دررساندن بیمار واقعا کاری از دست ما برنمی آید ووقتی به بیمار وهمران آنها واقعیت را میگویم متاسفانه مورد بیشترین بی احترامی ها قرار میگیرم وحتی شاهد رفتارهای غیرانسانی و توهین وناسزا به ناموس وخانواده خود هستم.

این پرستار بابیان اینکه بیمارستان امام خمینی درحال حاضر تنها بیمارستانی هست که جوابگوی بیماران سه شهرستان کهگیلویه،چرام ولنده میباشداضافه میکند:شاید درهیچ واحد درمانی درایران چنین خیل مراجعه کننده به یک مرکز درمانی را نداشته باشیم اما یقینا ما ازخدمات دهی خسته نخواهیم شد ولی آنچه ما را خسته ودلسرد میکند برخوردهای ناآگاهانه برخی همراهان بیمارمی باشدکه مسبب هر اتفاقی را پرسنل این بیمارستان ویا اورژانس میدانند.راک نیوز

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها