نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
28. فروردين 1395 - 19:12
شهردارگچساران بر گلایه‌های موجود مبنی بر استعمال و فروش قلیان در گچساران تاکید کردو افزود: توزیع‌کننده اصلی قلیان یک دستفروش با گاری بوده که دارای پروانه صنفی از اتحادیه است وبنده از این امر متعجب هستم که کجای دنیا برای دستفروش پروانه صنفی صادر می شود.

به گزارش آفتاب جنوب؛اردلان زینل زاده شهردار گچساران در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی این شهرستان گفت: جلسات شورای سلامت درسال‌های گذشته به خوبی برگزار و نکات خوبی نیز در این جلسات نیز عنوان شده است و یکی از مشکلات اساسی ما در این است که قصد عمل کردن به برخی از موارد را نداریم که در این خصوص به موضوعی اشاره خواهم کرد.

وی با اشاره به گلایه‌های موجود مبنی بر استعمال و فروش قلیان در گچساران افزود: توزیع‌کننده اصلی قلیان یک دستفروش با گاری بوده که دارای پروانه صنفی از اتحادیه است وبنده از این امر متعجب هستم که کجای دنیا برای دستفروش پروانه صنفی صادر می شود.

شهردار گچساران درادامه با اشاره به ایجاد مراکز عرضه برخی از مصالح ساختمانی تصریح کرد: متاسفانه در برخی مناطق مسکونی مراکز عرضه و فروش مصالح ساختمانی از جمله سیمان ،گچ، و پودر سنگ دایر شده که این امر سبب بروز بسیاری از مشکلات بهداشتی برای ساکنان شده است.

زینل زاده گفت: این مصالح در بیشتر موارد با تانکر و فشار هوا تخلیه می‌شود که اقدامی غیربهداشتی و خطرناک برای سلامتی افراد در مناطق مسکونی است و اگر هدف از برگزاری جلسات اجرایی کردن مصوبات است، این مراکز باید پلمب شود.

 انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها