نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
28. فروردين 1395 - 9:53
فرماندار گچساران از افتتاح 5 پروژه بهداشتی درمانی با هدف ارتقاء عرصه سلامت در این شهرستان خبرداد.

به گزارش آفتاب جنوب،عبدالرحیم رحیمی فرماندارگچساران در نشست شورای سلامت و امنیت غذایی این شهرستان گفت: مقوله بهداشت يكی از شاخصه های اصلی توسعه و پيشرفت جوامع است كه بايد امسال در راستای ارتقا بهداشت و درمان شهرستان برنامه ريزی و اقدام شود.

 

وی افزود:در برنامه های هفته سلامت بايد عوامل اجتماعی، شيوه های زندگی سالم، نوع تغذيه، مسائل بهداشتی، آموزش به دانش آموزان و دانشجويان، گسترش ورزش كاركنان و تعامل بيش از پيش با ساير ادارات انجام و فرهنگ سازی شود.

 

فرماندارگچساران تاکید کرد: با توجه به شعار سال "اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل "، اين شعار نه تنها در حوزه و بحث اقتصاد بلكه در همه زمينه ها بايد كاربردی و اجرايی شده و همه دستگاهها موظف به تلاش مضاعف در اين زمينه خواهند بود.

 

رحیمی افزود: افتتاح چهار مركز درمانی شامل مركز سلامت جامعه كاركنان با اعتبار 10 ميليارد ريال، مركز زنده ياد شكيبايي با 9 ميليارد ريال ،راه اندازي ام آر آی با 60 ميليارد ريال ، ماموگرافی با اعتباري بيش از چهار ميليارد ريال و اوژانس بين راهی دژ سليمان با اعتباری بيش از شش ميليارد ريال از جمله پروژه‌های قابل افتتاح در هفته سلامت درگچساران است.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها