نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
27. فروردين 1395 - 0:55
فرماندارگچساران از آغاز عملیات اجرایی پروژه پردیس هنری گچساران که در مهرماه سال ۹۴ کلنگ‌زنی شده است خبر داد.

به گزارش آفتاب جنوب،عبدالرحیم رحیمی فرماندارگچساران صبح امروز در آئین تجلیل از هنرمندان عرصه انقلاب در گچساران گفت:در حوزه هنر فکرها و سلیقه‌ها یکی نیست و همین موضوع کارها را سخت می‌کندوبرخی افراط و تفریط‌ ها در حوزه هنر سبب می‌شود که کارها به خوبی پیش نرود.

 

وی افزود: هنر فقط موسیقی نیست و فردی که قرآن را به خوبی و با صوت زیبای خود قرائت می‌کند، این هم خودش یک هنر است وضروری بوده که انجمن‌های فرهنگی و هنری در این شهرستان به خوبی حمایت شوند.

 

فرماندارگچساران تصریح کرد: تاکنون در بحث حمایت از فرهنگ، هنر و هنرمندان کوتاهی نکرده‌ام؛ در بحث زیرساخت‌های فرهنگی و هنری مشکلاتی وجود دارد ولی در حال تلاش برای توسعه زیرساخت‌ها هستیم.

 

وی افزود:امیدواریم پروژه پردیس هنری گچساران که در مهرماه سال ۹۴ کلنگ‌زنی شده است به زودی عملیات اجرایی آن آغاز شودوتلاش می‌کنیم امسال در توزیع اعتبارات شهرستان در کمیته برنامه‌ریزی اعتبار خوبی به حوزه فرهنگ و هنر اختصاص دهیم.

 

امیر نوروزی رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران نیزدر این آئین، گفت: هنرمندان شهرستان گچساران تاکنون ظرفیت‌ها، توانایی‌ها و استعدادهای خود را بارها اثبات کرده‌اند و در جشنواره‌های کشوری حضوری موفق داشته‌اند.

 

وی افزود:برخی مسئولین گچساران در حمایت از فرهنگ و هنر و هنرمندان این شهرستان تلاش بسیاری داشته‌اند و امیدواریم این حمایت‌ها تداوم یابدوانتظار می‌رود برای برطرف شدن مشکلات زیرساخت‌های فرهنگی و هنری پیگیری‌ها و تلاش‌های مسئولین ادامه داشته باشد.

 

گفتنی است در این آئین از مرتضی خلیلی، امین گنجون، مهرداد علی‌پور، حسن بهرامی، سید ناصر حسینی‌پور، بهنام نوروزی و صابر محمدی به عنوان هنرمندان عرصه انقلاب در گچساران با اهداء لوح تقدیر تجلیل شد.

انتهای پیام/م

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها