نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
23. فروردين 1395 - 12:02
مسابقات ساخت و پرواز هواپیماهای گلایدر با محوریت یادواره شهدای پرواز در گچساران برگزار شد.

به گزارش آفتاب جنوب،صبح امروز و با حضور گروه‌های مختلف دانش‌آموزی در مقاطع مختلف تحصیلی  مسابقات ساخت و پرواز گلایدر یادواره شهدای پرواز در سالن پد خندق گچساران برگزار شد.

سید ظهیرالدین پورالحسینی مدیر آموزش و پرورش گچساران در این مراسم گفت: امروز ایران اسلامی در یکی از برهه‌های خاص و منحصربه‌فرد خود در عرصه توسعه علمی قرار گرفته است.

وی افزود: توسعه علمی و فناوری ایران اسلامی در تمامی عرصه‌ها مشهود بوده و امروز ایران اسلامی یکی از کشورهای در حال توسعه در حوزه علم و فناوری شناخته شده است.

وی با اشاره به مسابقات ساخت و پرواز هواپیمای گلایدر در گچساران گفت: این مسابقات با اهداف ایجاد انگیزش علمی در دانش‌اموزان، توسعه و ترویج صنعت هوافضا، شکوفایی استعدادهای پنهانی و ترویج فرهنگ پژوهش یادواره شهدای پرواز نظام اسلامی برگزار شده است.

عبدالرحیم رحیمی فرماندار گچساران نیز در این مراسم گفت: در دوران هشت سال دفاع مقدس نیروهای هوایی نقش بسیاری ایفا کردندوخلبانان و نیروهای هوایی در دوران دفاع مقدس به خوبی از نیروهای زمینی پشتیبانی می‌کردند و نقش و تأثیر بسزایی در دفاع مقدس داشتند.

وی افزود: خلبانان و نیروهای هوایی در دوران هشت سال دفاع مقدس با شجاعت‌ها و جان فشانی‌های خود به خوبی از سرزمین ما دفاع کردند.

رحیمی با یاد و خاطره شهید خلبان گچسارانی «ابراهیم امید بخش»، گفت: تصمیم گرفته‌ایم که امسال یادمان این شهیدوالا مقام با اعتبارات شهرداری در ورودی گچساران احداث شود.

مسابقه هواپیمای گلایدر

مسابقه هواپیمای گلایدر

مسابقه هواپیمای گلایدر

مسابقه هواپیمای گلایدر

مسابقه هواپیمای گلایدر

 

انتهای پیام/م

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها