نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
22. فروردين 1395 - 19:17
در هفته پنجم مرحله دوم لیگ دسته دوم فوتبال کشور تیم نفت و گاز گچساران تیم کارا شیراز را با شکست بدرقه کرد.

به گزارش آفتاب جنوب، در چارچوب رقابت های هفته پنجم مرحله دوم لیگ دسته دو فوتبال کشورنفت وگاز گچساران با کارای شیراز در ورزشگاه شهدای نفت و گاز گچساران به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه سه بر صفر به سود نفتی های گچساران به پایان رسید.

 

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران  از ابتدا با ترکیبی هجومی حملات بسیاری را روی دروازه کارا آغاز کرد و در دقیقه پنج بازی صاحب یک ضربه پنالتی شد  که قائم اسلامی خواه این پنالتی را به گل اول این تیم تبدیل کرد.

 

در ادامه روند بازی حملات تیم نفت و گاز گچساران ادامه پیدا کرد و در حالی که کاراشیراز نیز از چند موقعیت خود به خوبی استفاده نکرد نبی الله اسدی در نخستین دقیقه از وقت اضافه نیمه اول گل دوم را وارد دروازه کارا شیراز کرد تا با این نتیجه نیمه اول به پایان رسید.

 

با آغاز نیمه دوم بازی تیم کارا شیراز حملات سنگینی را برروی دروازه نفت و گاز انجام داد و توانست در دقیقه 75 بازی با ضربه پنالتی که روی محسن یکه روستا اتفاق افتاد دروازه نفت و گاز  را باز کند.نکته قابل توجه در خصوص این بازی حملات بی شمار بازیکنان کارا روی دروازه نفت و گاز بود که باوجود دریافت دوگل همچنان امیدوارانه به حملات خود ادامه می دانند.

 

در دقایقی پایانی نیمه دوم چند موقعیت برای نفت و گاز گچساران ایجاد شد در که در یکی از موقعیت های ضربه کرنر نبی الله  اسدی در دقیقه 88 بازی، مستقیم و بدون برخورد با هیچ یک از بازیکنان از میان دستان دروازبان کارا وارد دروازه این تیم شد.

 

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با این پیروزی شیرین توانست سه امتیاز ارزشمند را کسب کند و جایگاه خود را تا رده سوم جدول رده بندی گروه دوم ارتقاء دهد.

 

نفتی های گچساران با این پیروزی انگیزه بیشتری برای تصاحب صدر جدول دارند و در بازی هفته آینده مقابل تیم کارا در شهر شیراز برای کسب امتیاز به میدان خواهند رفت.

 

انتهای پیام/م

 

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها