نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
21. فروردين 1395 - 10:40
سرمربی تیم فوتبال نفت وگاز گچساران با توجه به نتایج اخیر این تیم در چارچوب رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور از عملکرد داوری انتقاد کرد.

به گزارش آفتاب جنوب،درادامه رقابت های مرحله دوم لیگ دسته دوم فوتبال کشور و از هفته پنجم این رقابت ها تیم نفت و گاز گچساران و کارا شیراز به مصاف هم می روندتیم فوتبال نفت و گاز در حالی چشم به این بازی حساس خانگی دوخته که پس از گذشت چهار هفته از این رقابت ها تنها سه امتیاز کسب کرده است.

 

قرعه تیم فوتبال نفت و گاز گچساران به گونه ای بود که در این چهار هفته ، سه بازی خارج از خانه و یک بازی را میزبان بوده که از این چهاربازی سه تساوی و یک شکست از آن نفتی ها شده است.

 

هرچند در فصل جاری مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور نفت و گاز گچساران تمرینات خود را بسیار دیر آغاز کرد اما شاگردان یوسف نادریان با تکیه بر همدلی با غلبه بر همه مشکلات مالی که امسال گریبانگیر تیم های نفتی شده توانستند به عنوان تیم اول از گروه سه این رقابت ها به مرحله دوم راه یابند.

 

در فصل نقل و انتقالات هم کادر فنی این تیم با جذب دو بازیکن در پست های که نیاز به تقویت داشت سعی کرد نقاط ضعف خود را برطرف کند که متاسفانه با بداقبالی که داشت محمد دلارا بازیکنی که هنوز مهر قراردادش با نفتی ها خشک نشده بود بدلیل تخلفات در باشگاه قبلی خود از سوی کمیته انضباطی به چهار جلسه محرومیت محکوم شد و این موضوع کار را برای نفت وگازگچساران دشوار کرد.

 

یوسف نادریان سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در این خصوص گفت: تیم فوتبال نفت یکی از تیم های مقتدر و با انگیزه در این دوره از مسابقات ظاهر شده است ودر بازی با شهرداری بندرعباس از سوی تیم داوری اتفاقاتی افتاد که البته در بازی های بعدی تیم نفت نیز مجددا تکرار شده است.

 

نادریان تصریح کرد: براساس فیلم های موجود در باشگاه که از سوی خود باشگاه نفت و گاز گرفته شده در بازی با بادران و کیمیا فرایند تهران هم حداقل دو ضربه پنالتی برای ما گرفته نشده است.

 

وی افزود: انگیزه بازیکنان ما برای جبران این نتایج دو چندان شده و در بازی با کیمیا فرایند ما بایستی چهار گل در نیمه اول می زدیم که متاسفانه تنها یک گل در نیمه اول از خط دروازه عبور کرد.

 

سرمربی نفت وگاز گچساران گفت: شناخت خوبی از تیم کارا شیراز داریم و بدون هیچ گونه نگرانی به مصاف این تیم خواهیم رفت تا با استفاده از امتیاز میزبانی استارت شکست سایر تیم ها را هم با کارا در زمین خودمان بزنیم .

 

حال باید دید در بازی حساس روز یکشنبه تیم های نفت و گاز گچساران و کاراشیراز کدام تیم از موقعیت ها بهتر استفاده خواهد کرد و راه خود برای رسیدن به بالای جدول هموار خواهد کرد. این دیدار از ساعت 16:30 روز یکشنبه اول فروردین 95 در ورزشگاه شهدای نفت گچساران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/م

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها