نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
20. فروردين 1395 - 8:34
در حركتي نامتعارف، به تاجگردوني كه محل سكونتش تنها ٨٠ كيلومتر با دهدشت فاصله دارد، نشان شهروند افتخاري كهگيلويه اعطا شد!

به گزارش آفتاب جنوب،یاسر امینی در یادداشتی نوشت:بي ترديد موفقيت هر يک از هم استاني هايمان در عرصه هاي مختلف همواره مايه مباهات همه ما بوده است. حتما اخيرا خبر مسرت بخش درخشش كم نظير فيلم »مميرو« در جشنواره هاي ملي و بين المللي را شنيده ايد. به همين منظور، به پاس تقدير از عوامل اين فيلم، هفته گذشته با حضور مسولان، البته در غياب محسوس بزرگواري، جلسه اي در دهدشت برگزار شد.

 نكته قابل تامل اين همايش اقدام تعجب برانگيز آقاي محقق در اهداي لوح تقديرشان به خواهر نماينده كنوني گچساران و باشت بود!

همچنين در حركتي نامتعارف، به تاجگردوني كه محل سكونتش تنها ٨٠ كيلومتر با دهدشت فاصله دارد، نشان شهروند افتخاري كهگيلويه اعطا شد!

 با نهايت احترام به ايده هاي اين عزيزان، بايد از آقاي محقق پرسيد آيا در كهگيلويه اي با اين وسعت فردي مستحق، پيشكسوت، عالم و ... براي اهداي لوح تان سراغ نداشتيد؟!

گفته می شود چنان تمركز جلسه به سمت نوشابه باز كردن براي يک خانواده خاص و حوزه گچساران منحرف شد كه باعث رنجش خاطر برخي حضار گرديد و آنها ناگزير سالن را ترک كردند.

متاسفانه چنين اقدامات احساسي و شتابزده اي فقط باعث تزريق غرور و شهرت كاذب بيشتر به عده اي مي شود.

همچنين با تعريف و تمجيد مبالغه آميزتان از گچساران اين احساس غلط را به مردم القا مي كنيد گويا اينجا مدينه فاضله است!

 مهمتر اينكه، اصرار شما به »مرغ همسايه غاز است« اين برداشت غلط را به ذهن متبادر مي سازد كه در دهدشت قحط الرجال است!

و از همين ابتدا، اعتماد به نفس را از منتخب تان در مقابل همتاي معمولي اش سلب مي كند، كار اشتباهي كه در ٤ سال گذشته دود آن به حد كافي به چشمتان رفت. اميدوارم من بعد، اعتبار خودمان را در نام ديگران نجوييم، كه در اين صورت فقط كار را براي نسل آينده دشوار مي كنيم.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها