نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
15. فروردين 1395 - 16:32
استادباسابقه گچسارانی که از سال ۷۴ تا ۹۳ در دروس های انقلاب اسلامی،وصایای امام(ره)،حقوق بین الملل عمومی و خصوصی و تاریخ تحلیلی اسلام در دانشگاه آزاد واحد گچساران مشغول به تدریس بود از سال تحصیلی ۹۴-۹۵ به دلایل نامعلوم از ادامه تدریس کنار گذاشته شد.

به گزارش آفتاب جنوب،یدالله مرادی از فعالان فرهنگی گچساران که از سال ۱۳۷۴ تا ۱۳۹۳ در دروس های انقلاب اسلامی،وصایای امام(ره)،حقوق بین الملل عمومی و خصوصی و تاریخ تحلیلی اسلام در دانشگاه آزاد واحد گچساران مشغول به تدریس بود از سال تحصیلی ۹۴-۹۵ به دلایل نامعلوم از ادامه تدریس کنار گذاشته و اساتید دیگری جایگزین وی شدند.

 

وی در خصوص این اقدام دانشگاه آزاد گچساران گفت:متاسفانه موجی بوجود آمده که تحمل صدای مخالف را ندارند و در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی ،نبود بنده را در دانشگاه به صلاح عده ای نمی دیدند و ساعات درسی اینجانب را لغو کردند.

 

مرادی تصریح کرد:درست است که بنده به صورت حق التدریسی مشغول به تدریس بوده ام و دانشگاه این اجازه را دارد که قطع رابطه کند، اما چرا از اساتیدی به عنوان جایگزین بنده استفاده شده که کمترین تجربه را دارند؟ و چرا حق پیشکسوتی رعایت نشده است!.

 

وی  افزود:بنده از محدود کسانی هستم که از سال ۱۳۷۴ تاکنون مجوز رسمی از حوزه نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه ها جهت تدریس دروس حوزه معارف اسلامی را دارا هستم ومتاسفانه عده ای با شعار زنده باد مخالف من پشت پرده چنین تصمیماتی هستند که در عمل مغایر با شعار خود رفتار می کنند.

یدالله مرادی دارای مدرک کارشناسی ارشد علوم سیاسی از دانشگاه شهید بهشتی تهران است.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها