نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
14. فروردين 1395 - 20:16
درگذشت عضو شورای مرکزی جنبش عدالتخواه دانشجویی موجب ناراحتی و تألم چهره ها، شخصیت های سیاسی، دانشجویی و نمایندگان مجلس شد.

به گزارش آفتاب جنوب،در پی درگذشت محمدجواد جلال‌فرد عضو شورای مرکزی جنبش عدالتخواه دانشجویی و دبیر مجمع دانشجویان عدالتخواه که به علت عارضه قلبی فوت نمود، حمید رسایی و مهدی کوچک زاده، دو نماینده مردم تهران در مجلس  نسبت به درگذشت این جوان ارزشمند کهگیلویه و بویراحمد اظهار تأسف کردند.

 

حمید رسایی و مهدی کوچک زاده با انتشار عکس زنده یاد جلال فرد در صفحه شخصی تلگرام خود نوشتند:

خدا رحمت کند این عزیز را که از جوانان با انگیزه و دلسوزان پیگیر مشکلات مسکن مردم بود. مرحوم جلالفر یکی از جوانان پرشوری بود که در پیگیری هایی که در خصوص مسکن مهر در مجلس داشتم، مشاوره‌ های زیادی از ایشان گرفتم.
خداوند ایشان و همه اموات مومنین را مورد شفاعت اهل بیت عصمت و طهارت بویژه فاطمه زهرا (س) قرار دهد. برای شادی روحشان فاتحه ای قرائت کنیم.
 
شادروان جلال فرد مسئول اسبق بسیج دانشجویی دانشکده هنر و معماری دانشگاه شیراز و عضو شورای مرکزی جنبش عدالت خواه دانشجویی کشور، دبیر تشکل جنبش عدالت خواه دانشجویی استان تهران، سخنگوی کمیته مطالبات حق مسکن بود که دو روز پیش به علت عارضه قلبی در یاسوج فوت نمود.
 
 
صبح زاگرس
انتهای پیام/م
 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها