نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
14. فروردين 1395 - 11:34
منتخب مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده تاکید کرد که به هیچ وجه به تنفر، اختلاف، و کینه فکر نکرده و فقط به کار فکر می کند.

به گزارش آفتاب جنوب، عدل هاشمی پور، در حاشیه مراسم کلنگ زنی مرکز جراحی محدود دهدشت، در پاسخ به سوالی درباره موضع وی در قبال صحبت های منتشر شده و منتسب به تاجگردون؛ نماینده باشت و گچساران، عنوان نمود: دیشب با تاجگردون صحبت کردم، این شیطنت بعضی از آقایان بوده و  تاجگردون همچین حرفی نزده و در همان سایت نیز تکذیب کرده است.

وی تاکید کرد: به همین سادگی کسی ما را به حاشیه نخواهد برد.

هاشمی پور با بیان اینکه آقای تاجگردون و بزرگواری تلاش خود را انجام دادند، ادامه داد: هر کس در استان برای رفع محرمیت کار کند، بنده به او ارادت داشته و تعامل دارم و مطمئن باشید برای رسیدن مردم کهگیلویه به حق  و حقوق خود،  از هیچ کوششی فروگذار نمی شوم.

منتخب مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار سلام دنا؛ مبنی بر اینکه در کدام کمیسیون عضو می شوید، عنوان نمود: کمیسیون اول من انرژی و کمیسیون دوم مورد نظرم نیز کمیسیون عمران است و در این زمینه رایزنی هایی هم انجام  داده ام.

هاشمی پور عنوان کرد: با تعاملی که هر سه نماینده  استان خواهیم داشت، می خواهیم برای رفع محرومیت، هماهنگ جلو برویم و خواهش من از نخبگان سیاسی، گروه ها، جناح ها و تشکل ها این است که همدیگر را به حاشیه نبریم.

وی تاکید کرد: به هیچ وجه به پوچی ها، تنفر، اختلاف و کینه  فکر نمی کنم  و  فقط به کار، کار، کار و کار فکر می کنم.

صبح زاگرس

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

زنده باد حاج عدل
افرین

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها