نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
10. فروردين 1395 - 23:23
نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت:اگر عدل هاشمی در کار عمرانی خوب است اما در کار سیاسی خوب نیست و تندروی می کند و به هر چیزی غر می‌زند و منافع مردم را نگاه نمی‌کند، او را به زمین می زنیم.

به گزارش آفتاب جنوب،غلامرضا تاجگردون نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در جمع مردم چرام افزود: خیلی از اصلاح‌طلبان در استان من را قبول ندارند، چون بعضی انتظار دارند در خیلی از موارد تصمیم‌های تندی بگیرم اما من معتدل هستم.

 

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی بیان کرد:‌ در مدار تصمیم‌های کشور باید بدانی که نماینده پارلمان کشور هستی و رئیس کمیسیون برنامه و بودجه این پارلمان؛ پس اپوزیسیون نیستم.

 

وی گفت: مردم ایران به تغییر رأی می‌دهند و چون احزاب قوی وجود ندارد اشخاص حاکم می‌شوند. یک زمانی مردم ایران به خاتمی رأی ۷۰ درصدی می‌دهند و دوباره همین رأی را به احمدی نژاد داده و به همین دلیل نمی‌توان تفسیر درستی بر جریانات سیاسی داشت.

 

تاجگردون تصریح کرد: ما احمدی‌نژاد را انتخاب می‌کنیم اما بعداز مدتی نمی‌دانیم چرا انتخاب کردیم زیرا مردم دنبال تغییر هستند و هرکس بتواند این مسیر را تعریف و بر موج سوار شود، پیروز است.

 

وی اضافه کرد: یک ماه قبل از انتخابات چه کسی فکر می‌کرد، روحانی رئیس جمهور شود. موجی راه افتاد و روحانی سوار بر این موج شده و رئیس جمهور می شود که از گفتمان اصلاحات و اعتدال دفاع کند.

 

نماینده مردم گچساران و باشت با اشاره به جمله معروف  روحانی «بروید به جهنم»، اظهار داشت: به حسینیان نماینده اصولگرای مجلس گفتم علت اینکه روحانی این حرف را زد به خاطر داشتن ریشه اصولگرایی بود و گرنه اصلاح‌طلبان هیچ وقت حتی به مخالف خود هم این حرف‌ها را نمی‌گویند.

 

وی با اشاره به وضعیت مجلس ایران در دولت احمدی‌نژاد، گفت: وقتی هیئت‌های خارجی می‌آمدند ما را به عنوان اپوزیسون معرفی می‌کردند و می‌گفتند، که این نمایندگان در پارلمان بوده اما مخالف دولت هستند.

 

رئیس کمیسون برنامه و بودجه مجلس بیان داشت: یکی از نمایندگان اقلیت‌های مذهبی که از دوستان ماست، گفت: شما چه مملکتی دارید؟ به این نماینده اقلیت گفتم شما دو هزار سال است اقلیت هستی اما من یک شبه با انتخاب دولت روحانی رفتم جز اکثریت مجلس که این رفتارشناسی در کشور لازم است انجام گیرد.

 

وی گفت: اگر ما یاد گرفتیم مخالفی که به مردم کمک می‌کند او را یاری بدهیم ما پیروزیم، اصلاح‌طلب و اصولگرای بدون مردم مرده است.

 

منتخب مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس دهم، افزود: انتخاب افراد و همراهان ستادم بر اساس برنامه بوده که شاید خطا هم داشته باشم ولی همین‌طوری نمی‌آیم بگویم شما بیایید رئیس فلان جا شوید. بلکه می‌گویم در این مسئولیت چه کسی بهتر می‌تواند برنامه من را اجرا کند.

 

وی با اشاره به انتخاب بعضی فرمانداران در استان، گفت: بعضی مواقع ما فرماندار را بر اساس کی و از چه قومی می‌شود بیشتر رای جمع کرد، انتخاب می‌کنیم که این یک معضل بوده و برای ما مشکل درست می‌کند.

 

تاجگردون ابراز کرد: غلامرضا تاجگردون در گچساران شق‌القمر نکرد اما مردم احساس کردند شهرشان صاحب دارد و کل قضیه همین است.

 

وی با ذکر دو مثال از شخصی که در حمام بود و به وی پیامک داد که آب قطع شده و چوپانی که در روستای گناوه گچساران پیامک داد که تب برفکی آمده و به رئیس دامپزشکی دستور پیگیری دادم، گفت: این موارد مشخص می‌کند که مردم احساس کرده یک نفر که به حرف آنها گوش می‌دهد، وجود دارد. البته این فشار روی من زیاد بوده که باید بیشتر خدمت کنم.

 

تاجگردون با اشاره به اینکه نماینده گچساران هستم اما نوع نگاه من متفاوت است، گفت: جاده بابا کلان- چرام و باشت را امسال حتما از سمت چرام شروع می‌کنیم. من خیلی نارحت هستم که ورودی های چرام و دهدشت وضعیت خوبی ندارند.

 

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس خاطرنشان کرد: تمام قد از حمایت‌های مردم چرام و کسانی که ساکن گچساران بودند تقدیر می کنم که به من رای دادند و شاید در چهار سال آینده من را ببینند یا نبینند.

 

وی در ادامه با اشاره به اینکه چرا دوستان ما در کهگیلویه و تمام نسل های اول تا چهارم همه یک جور فکر می کنید ، گفت: اگر همه یک جور فکر کنید در مدار توسعه حرکت نمی کنید. نخبگان کهگیلویه باید حل بحران محرومیت شهرستان‌های این منطقه بزرگ فکری کنند و عیب ما این است که رفع همه مشکلات را در قامت نماینده و بر اساس شاخص نماینده می‌دانیم.

 

تاجگردون تاکید کرد: نکته مهم این است که ما در کهگیلویه یا می‌خواهیم حتما مثل هم فکر کنیم که شکست می‌خوریم یا هم می‌خواهیم حتما یک جور دیگر فکر کنیم و بزرگان را حذف کنیم که باز هم شکست می‌خوریم.

 

وی افزود: مشاوران عدل هاشمی و همراهان نقش مهمی در موفقیت وی دارند که باید در انتخاب آنها دقت نماید و اگر ما یاد گرفتیم مخالفی که به مردم کمک می کند او را یاری بدهیم ما پیروزیم. زیرا کمک برای رفع معضلات نتیجه‌اش به همه تعلق می‌گیرد.

 

تاجگردون [با توصیه ضمنی به عدل هاشمی و کنایه به بزرگواری]، گفت: در مجلس نماینده‌هایی که خیلی غر می‌زنند و سخنرانی می‌کنند که طرفدارانشان خوششان بیاید بدترین وضعیت را این شهرستان ها دارند.

 

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: نمایندگان تندرو را نه دولت می‌تواند کمک کند و نه مجلسیان همراهی می‌کنند. این نمایندگان فقط عشق این هستند که غر بزنند و افتخارشان این است که بگویند ۴۵۰ سؤال کردیم.

وی افزود: تاجگردون در طول چهار سال نمایندگی مجلس یک بار زیر برگه استیضاح وزیر احمدی نژاد را امضا کردم. یک بار هم سؤال از احمدی نژاد را امضاء کردم که مقام معظم رهبری در این قضیه یک اشاره کردند و ما هم امضا خود را پس گرفتیم.

 

تاجگردون گفت: نمی‌گوئیم حرف نزنید بلکه غر نزنید و مطلبتان رسا باشد. درست حرف زدن ارزش صد بار حرف زدن را دارد.

 

وی با اشاره به همراهی و کمک به عدل هاشمی، بیان داشت: تا سال سوم نگاه می کنیم اگر هاشمی در یک سه خط نوشته ۲۰ تا غلط داشت در سال چهارم همه با هم او را به زمین می‌زنیم.

 

نماینده مردم گچساران و باشت افزود: اگر عدل هاشمی در کار عمرانی خوب است اما در کار سیاسی خوب نیست و تندروی می کند و به هر چیزی غر می‌زند و منافع مردم را نگاه نمی‌کند، او را به زمین می زنیم./ عصر خرد

صبح زاگرس

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

خدا سایه رهبر را بر سرمان نگه دارد که عجیب بصرت افزایی میکند ، ده روز از سخنرانی ایشان در حرم رضوی نگذشته و نشانه های هشدار ایشان در حال آشکار شدن است پیشنهاد میکنم عین کلمات رهبر را نگاه کنید و با متن این صحبت ها مقایسه کنید ، خواهید دید آنچه را ...

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها