نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
5. فروردين 1395 - 12:46
غریب دین پرور مدیر کل اسبق حوزه استاندار و روابط عمومی استانداری کهگیلویه وبویر احمد چگونگی قتل فرزند به دست پدر در شهرستان دنا را تشریح کرد.

به گزارش آفتاب جنوب، به نقل از پایگاه خبری تحلیلی دنانما، غریب دین پرور مدیر کل اسبق حوزه استاندار و روابط عمومی استانداری کهگیلویه وبویر احمد، در مراسم خاکسپاری جوان ناکام ؛سعید دین پرور؛در روستای تنگ رواق؛نکاتی چند در مورد این قتل بیان کرد.

غریب دین پرور ضمن تشکر از حضور مردم در این مراسم گفت: دو روز پیش برادر زاده اینجانب توسط پدرش (حاج هیبت الله دین پرور) به قتل رسید و بر خلاف آنچه در رسانه ها با عنوان اختلافات مذهبی منعکس شده بود، دلیل قتل را جسارت به ساحت مقدس حضرت فاطمه(س) توسط مقتول و حساسیت پدرش به این جسارت را انگیزه قتل اعلام می کنم و برادرم نیز دلیل فوق را به بازپرس پرونده اعلام کرده است.

دین پرور ادامه داد: برادر من فردی مذهبی و متدین بوده و نسبت به مقام حضرت زهرا (س) ارادت و اعتقاد ویژه ای دارد که اکثرآ وی را می شناسند و فرزند مرحوم وی نیز مسائل شرعی و انجام واجبات را انجام می داد و فردی معتقد بود  اما  اختلاف خانوادگی و جسارت وی به ائمه اطهار در کمتر از دو دقیقه به وسیله برادرزاده ام، موجب قتل وی شد.

وی ادامه داد: اگر چه افکار عمومی این عمل را نمی پسندند و از این بابت شاید تبعات اجتماعی نیز وجود داشته باشد ضمن عذر خواهی به دلیل رنجش خاطر عموم مردم، تقاضامندیم با اطلاع دقیق از موضوع در این زمینه قضاوت نمایند.

دین پرور افزود: برادرم انسان باورمندی است و نخواست اشتباه خود را با صحنه سازی کتمان کنند و امکان تغییر صحنه برای وی میسر بود ولی وی با صراحت به قتل فرزند خویش اعتراف کرد.

انتهای پیام/د

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها