نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
4. فروردين 1395 - 11:22
سرپرست تیم فوتبال نفت و گازگچساران از آغاز نخستین تمرین این تیم در سال 95 در روز چهارشنبه خبرداد.

به گزارش آفتاب جنوب،جمال شاهینی سرپرست تیم فوتبال نفت و گازگچساران با اعلام این خبر افزود: نخستین تمرین تیم فوتبال نفت و گاز گچساران از ساعت 16 روز چهارشنبه چهارم فروردین ماه جاری در زمین چمن شماره یک استادیوم شهدای نفت برگزار خواهد شد.

 

وی افزود : حضور کلیه بازیکنان و کادر فنی در نخستین تمرین سال جدید الزامی است و بازیکنان تقویتی تیم نیز با پرواز تهران به گچساران روز چهارشنبه به جمع هم تیمی هایشان اضافه خواهند شد.

 

شاهینی با بیان اینکه روحیه بازیکنان تیم فوتبال نفت برای ادامه مسابقات بسیار خوب است، افزود: ما همچنان امیدواریم مه به عنوان یکی از تیم های صعود کننده در کورس مسابقات از رقیبان عقب نمانیم .

 

سرپرست تیم فوتبال نفت و گاز گچساران تصریح کرد: کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال همه توان خود را برای حضور مقتدرانه در این رقابت ها به کارخواهند بست.

 

شاهینی تاکید کرد: با حمایت های مالی و معنوی باشگاه نفت و گاز گچساران امیدوار هستیم نتایج خوبی را تا پایان فصل کسب کنیم و تا پایان جز مدعیان صعود باشیم .

 

وی در خصوص جذب بازیکن جدید گفت: تلاش بسیاری را برای جذب بازیکن جدید در پست هایی که دارای ضعف هستیم انجام داده ایم و احتمال دارد تا پایان هفته چند بازیکن جهت تست در گچساران حضور یابند.

 

سرپرست تیم فوتبال نفت و گاز گچساران افزود: در حال حاضر دو بازیکن مصدوم داریم که از ناحیه کشاله و زانو تحت درمان هستند و به زودی با همت کادر پزشکی و فیزیوتراپ تیم به ترکیب اصلی بازخواهند گشت.

 

شاهینی در خصوص آخرین وضعیت محرومیت "محمد دلارا" بیان داشت: این بازیکنان پس از آنکه به تیم فوتبال نفت منتقل شد از سوی کمیته انضباطی بدلیل تخلفاتی که در باشگاه قبلی خود داشت به چهار جلسه محرومیت محکوم شد که با رایزنی و نامه نگاری های صورت گرفته از سوی باشگاه نفت بدنبال کاهش محرومیت و استفاده از این بازیکنان در دیدار های آینده هستیم .

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها