نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
3. فروردين 1395 - 20:05
در سومین روز از روزهای سال جدید شاهد حادثه ای تلخ و غم انگیز در روستای تنگ رواق از توابع بخش پاتاوه در استان کهگیلویه و بویر احمد بودیم،

به گزارش آفتاب جنوب،به نقل از ترنم دنا، در سومین روز از روزهای سال جدید شاهد حادثه ای تلخ و غم انگیز در روستای تنگ رواق از توابع بخش پاتاوه در استان کهگیلویه و بویر احمد بودیم،حادثه ای که پدر را روانه زندان و پسر را روانه قبرستان کرد.

بنابر اعلام دادستان شهرستان دنا طی تماس تلفنی خبرنگار ترنم دنا با وی،ایشان اظهار داشتند: متاسفانه در روستای تنگ رواق از توابع بخش پاتاوه در استان کهگیلویه و بویر احمد پس از درگیری لفظی بین پدر و پسر بر سر یک موضوع مذهبی،متاسفانه حرف های پسر باب دل پدر نبوده و پدر خانواده با شلیک چند گلوله با یک اسلحه شکاری موجب کشته شدن پسر خود می شود.

به گزارش ترنم دنا،‌ این فرد بعد از به قتل رساندن فرزند خود توسط نیروهای انتظامی به دادگاه شهرستان دنا انتقال داده شده و طی بازجویی های به عمل آمده وی به قتل پسرش اعتراف کرده است.

دادستان شهرستان دنا در ادامه اظهار کرد:در بازجویی های به عمل آمده از قاتل،وی اظهار داشته که بعد از مشاجره لفظی با پسرم بر سر یک موضوع مذهبی و فحاشی ایشان کنترل خود را از دست دادم و با اسلحه شکاری به فرزندم شلیک کردم که این شلیک موجب کشته شدن فرزندم شد.

دکتر قاسمی در آخر گفت:در حال حاضر قاتل روانه زندان شده و تا بعد از تعطیلات نوروز هیچ گونه اظهاراتی در مورد پرونده ایشان صورت نمی گیرد.

انتهای پیام/

منبع:دادستان شهرستان دنا

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها