نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
29. اسفند 1394 - 14:19
کارشناس هواشناسی کهگیلویه وبویراحمد گفت:باورود یک سامانه پایدار بارش زا به جود استان احتمال بارش پراکنده همراه با رعد و برق طی روزهای اول سال جدید در جو استان پیش بینی می شود.

به گزارش آفتاب جنوب،ولی بهره مند در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری به آخرین وضعیت جوی استان در چند روز آینده اشاره کرد و افزود:با توجه به ورود یک سامانه پایدار بارش زا به جود استان احتمال بارش پراکنده همراه با رعد و برق طی روزهای اول سال جدید در جو استان وجود دارد.

 

وی ابراز کرد: این سامانه بارشی، سامانه ای بارش زای جبهه شرقی مدیترانه ای بوده که با رعد و برق شدید و رگبار پراکنده از شامگاه روز یکشنبه تا اواخر روز سه شنبه در جو استان پایدار خواهد بود.

 

کارشناس هواشناسی استان کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: این سامانه به مدت دو روز در جو استان پایدار است و اغلب بارش آن به صورت پراکنده و رعد و برق خواهد بود.

 

بهره مند به آب گرفتگی معابر و طغیان رودخانه ها طی این چند خبر داد و گفت: با توجه به فرا رسیدن تعطیلات نوروز و مسافرت های نوروزی، مسافران باید به تمامی وسایل اولیه مجهز باشند و از نزدیک شدن به مکانهایی مانند رودخانه ها پرهیز کنند.

 

وی ابراز کرد: پیش بینی می شود این سامانه بارشی تا دو روز بر جو استان دایر باشد و پیامد آن بارش باران و برف در ارتفاعات مناطق چند گانه استان باشد.

 

 کارشناس هواشناسی استان کهگیلویه وبویراحمد در ادامه ابراز امیداوری کرد که بر اساس نقشه های پیش بینی شده هواشناسی بارش های خوبی از این سامانه بارشی در جو استان ببارد.

 

بهرمند به آخرین وضعیت بارندگی در سالجاری نسبت به سال گذشته اشاره کرد و گفت:خوشبختانه میزان بارش در مناطق چندگانه استان نسبت به سال گذشته پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته ،اما هنوز از میانگین کلی عقبیم.

 

منبع: بویرخبر،

انتهای پیام/ر

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها