نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
28. اسفند 1394 - 21:30
نامه سرگشاده شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاهای استان به تاجگردون:
ممنوع التصویری فتنه انگیزان مهم تر است یا خوسته های مردم استان؟
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان کهگیلویه و بویراحمد در واکنش به سخنان تاجگردون پیرامون رفع ممنوع التصویری خاتمی نامه ای سرگشاده خطاب به وی منتشر کرد.

به گزارش آفتاب جنوب، ،شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان کهگیلویه و بویراحمد نامه ای سرگشاده خطاب به دکتر غلامرضا تاجگردون نماینده فعلی و منتخب مردم گچساران و ریاست کمیسیون برنامه و بودجه مجلس منتشر کرد که متن آن به این شرح است:

جناب اقای تاجگردون نماینده محترم و منتخب مردم شریف گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی
سلام علیکم

ضمن تبریک مجدد به شما به جهت انتخاب دوباره  و جلب اعتماد مردم دیارتان

 مردم فهیم و همیشه در صحنه ما در پای صندوق های رای ،نمازی را ادا کردند که اذان آن را نظام جمهوری اسلامی و ولی امر ، موذن بودند، نمازی که اگر اقتدایشان به امام جماعتش باشد و با جماعت همراهیش کنید هم ثواب فراوان دارد و هم موجبات عزت و سربلندی ملت را فراهم خواهد کرد .

 جناب آقای تاجگردون !!

اخیرا مطلبی را از جایگاه نمایندگی مردم و در قامت ریاست کمیسیون برنامه و بودجه مجلس که آن هم مدیون همین مردمید ، برزبان آوردید که خود خوب می دانید اگر این موضع را  از قبل داعیه داری می کردید وبه انتخابات می سپردید ،بدون تردید نتیجه ی دیگری از صندوق های رای بیرون می آمد و حال در مقامی دیگراین چنین درخواستی را می نمودید .اکنون که مردم دیارمان از اقشار و گروه های مختلف ، به وعده ها و آینده نگاری هایتان اعتماد و حسن ظن یافته اند ، به دور از اخلاق است که مسیر دیگری را برگزینید و سخنانی را که قبل از موضوع و فرایند های انتخابات و رای گیری ، جسارت و شهامت بیانشان را نداشتید و حتی حاضر به موضع گیری نبودیدرا بگویید. آیا این توهین به اقشار مردمی که از طیف های مختلف فکری و صددرصد مخالف فتنه گران به شما رای دادند نیست و یا دیگه نیازی به برگشتن بین آنها نمی بینید ؟حافظه تاریخی مردم و تاریخ انقلاب اسلامیبه امثال چنین رفتارها و مواضع ضد و نقیض روی خوش نشان نداده و نخواهد داد .

جناب آقای تاجگردون :
مبادا از رای ملت و مردم دیارتان تفسیر دیگری داشته باشید و پا روی پا بیاندازید و از قوت لایموت مردم این دیار ، درخواست رفع ممنوع التصویری فتنه انگیزان را بر ممنوع الصحبتی از محرومیت و خوسته های مردم این استان ترجیح دهید ؟
بهتر بود در قامت نماینده مردمی صاحب کرامت و عزت و استعداد و منابع و در عین حال محروم شده از بسیاری از امکانات و اعتبارات و ... از رییس جمهور در خواست می کردید که اگر گذرش بعد از چندین سال ریاست جمهوری اش به این استان افتاد، اگر مرهی دارد برای آلام دردهای مردم به همراه خود بیاورد؟

جناب آقای تاجگردون : نگرانی ما از این بابت است که  هنوز جوهر انگشت های ما خشک نشده که شما قدم در مسیری گذاشته اید که در بدترین حالت ممکن مغایر با مواضع اکثرقریب به اتفاق مردمی است که به شما رای دادند ، چرا که رای ندادند که اولین خواسته شما به نمایندگی از آنها رفع ممنوع التصویری افراد خاص باشد وباید به این پرسش پاسخ دهید که این افراد زمانی که فعال مایشاء عرصه سیاست و ریاست بودند و با چنین تفسیرهایی از رای ملت دواسبه برگرده مردم می تاختند و ارزش ها را به سخره می گرفتند ، چه باری از آلام این دیار را درمان کردند که اکنون با رونمایی از آنها می خواهید تکمیل نمایید . مصادره رای مردم و برداشت حزبی و سوء استفاده از آرای مردم در انتخابات های چند سال اخیر به خوبی نمایان و همواره نتیجه عکس داده است تا چشم روی هم بگذارید و بگذاریم این چهار سال از چهارسال قبلی زودتر خواهد گذشت ، آنچه می ماند ثبات و یا بی ثباتی شخصیت ها و بازیگران این عرصه است . نگرانی ما از چهره نمایی فتنه انگیزان و تصویر و حتی صدا و حضور آنان نیست ، چرا که این مردم همان 9دی آفرینانند و تغییر نکرده اند ، بلکه نگرانی این جاست که امانت مردم و رای مردم را به هزاران چهره جمع کردید و اکنون با تغییر مسیر به تاراج می برید و احتمالا به ملک های وعده داده شده بفروشید ؟

جناب آقای تاجگردون :
نگاهی به سخنان خود قبل از انتخابات و نطق های انتخاباتی خود بیاندازید و قضاوت بکنید که آیا این عین نفاق نیست که قبل از انتخابات و فرایند های صلاحیتی و حتی در نطق های انتخاباتی یک جور حرف بزنید و بعد از اینکه همه چیز تا آخرین مرحله به نفع شما تمام شد ، جور دیگری حرف بزنید ، شاید وعده ملک رای در دولت یا مجلس اینده هم در کار باشد و ... نمی دانیم ، اما همین اندازه خدمت شما عرض کنیم که ما تاکنون ، شما را شخصیت کاریزمای جریان اصیل اصلاح طلبی در استان و حتی کشور فرض می کردیم ، حال که اصرار دارید در قامت یک شخصیت صرفا رسانه ای باشید و  خیلی زود تر از آنچه ما فکر می کردیم روی دیگر خود  را نشان دادید ، می توانیم از شما هم متشکر باشیم ، چرا که هرجای ضرر برگردیم منفعت است و این سخن جنابعالی و درخواست شما را تذکر و هشدار به همه آنانی می دانیم که همواره بیش از اندازه خوش بین بودند و هستند .

جناب آقای تاجگردون در آستانه  روز ملی شدن نفت بار دیگر شما را به موضوع قراردهای نفتی و تاثیر مخرب آن بر این استان یاد آوری نموده و بدون شک خوش خدمتی به فتنه گران با خدمت به مردم کاملا در تضاد می باشد که برادرانه از شما می خواهیم به جای سخن گفتن و کاسب رفع محدودیت های قانونی  فتنه گران به درخواست ها ی مردم دیارتان و ملت رشید ایران فکر کنید که هرچه دارید از این مردم است .

در پایان سخنی داشتیم با شورای محترم نگهبان قانون اساسی و نهادهای انقلابی در باب انتخابات و جولان قدرت های ثروت زا و ثروت های قدرت زا  و تاثیرگذاری آن بر  روند کلی انتخابات که در زمان مناسب تر و فارغ از التهابات موجود به شرح کامل آن خواهیم پرداخت و جنبش دانشجویی استان تا پاسخگویی مسئولین  از این مطالبه دست بردار نخواهد بود .

 

انتهای پیام/l

دیدگاه‌ها

با سلام من مطئنم اگر آقای تاجگردون قبل از انتخابات این قضیه رو مطرح می کردند ، پیروز انتخابات نمی شد و در واقع ایشان سر مردم را کلاه گذاشت!

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها