نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
26. اسفند 1394 - 19:08
مردم شما را انتخاب نکردند که خوشحال باشی شبکه آمریکا از شما به عنوان اصلاح طلب انتخاب شده نام ببرد،اگر ۷۴ درصد مردم گچساران و باشت شما را انتخاب کردند به این دلیل نبود که کارنامه عملکرد شما بی نقص و عیب بود بلکه انتخاب بهتری نداشتند و امیدوارند از انتخاب خود پشیمان نشوند.

به گزارش آفتاب جنوب،یکی از مخاطبان  در یادداشتی نوشت:یکی از رسم های انتخاباتی در گچساران بدین گونه بوده است که کاندیدای پیروز بعد از اعلام رسمی پیروز شدنش در انتخابات در جمع هواداران خود جشن پیروزی برگزار می کند و غلامرضا تاجگردون منتخب دوره دهم انتخابات نیز قصد دارد در روزهای ۲۸ و ۲۹ اسفندماه  در جمع حامیان خود در شهرستان های گچساران و باشت جشن پیروزی خود را برگزار کند همان گونه که در دور قبل برگزار کرد و نمایندگان دیگر نیز در ادوار گذشته برگزار کردند.اما آیا چنین برگزاری جشن هایی با هزینه های میلیونی در روزهایی که مردم در زیر فشار های اقتصادی به سر می برند واجب است؟

آیا برگزاری جشن های انتخاباتی گذشته دردی از دردهای مردم را دوا کرد؟آیا بهتر نیست روزی که ریشه بیکاری در بین جوانان گچسارانی و باشتی خشکانده شد جشن پیروزی برگزار شود؟آیا بهتر نیست افراد سرمایه داری که برای خودشیرینی و بدست آوردن رضایت نماینده دست به ولخرجی هایی میزند با اشاره نماینده چنین پولهایی در ایام عید نوروز خرج فقرا و نیازمندان شود؟

آیا برگزاری اجتماع های قدرت نمایی در مقابل حریفان واجب است؟آیا سر دادن شعار و وعده های زیبا کافی نیست و بهتر نیست بر روی عمل به وعده های داده شده تمرکز کرد؟آقای تاجگردون آیا بهتر نیست،  اگر هزینه این جشن ها را خودتان شخصا پرداخت می کنید به جای قدرت نمایی با خریدن هدایا دل کودکان بی سرپرست شهرتان را شاد کنید؟و آیاهای بیشمار دیگر.

جشن ما وقتی خواهد بود که جوان گچسارانی و باشتی از فرط بیکاری و بی پولی تحقیر نشود،جشن ما وقتی است که کارگر شهرداری به موقع حقوق بگیرد،جشن ما وقتی است که احساس شود کسی را که به عنوان نماینده انتخاب کرده ایم غمخوار مستضعفین شهرمان باشد.

انتخابات تمام شد،مردم به دلیل امید به آینده ای بهتر شما را انتخاب کردند زیرا در شما ظرفیتی را دیدند که بتوانید بار سنگین کم کاری های گذشتگان را سبک کنید.

مردم شما را انتخاب  نکردند که خوشحال باشی شبکه آمریکا از شما به عنوان اصلاح طلب انتخاب شده نام ببرد،اگر ۷۴ درصد مردم گچساران و باشت شما را انتخاب کردند به این دلیل نبود که کارنامه عملکرد شما بی نقص و عیب بود بلکه انتخاب بهتری نداشتند و امیدوارند از انتخاب خود پشیمان نشوند.

انتظار داریم از اینکه با انتخاب ما در جمع تراز اولان مملکت و سیاسیون حضور یافته اید بازی های سیاسی شما را از یاد ما غافل نکند و تنها رفع مشکلات گچساران و باشت برایتان ملاک باشد.

 

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

سلام به راستی که جوان گچساران از بیکاری رنج می برند اقای تاجگردون به فکر جوانان شهرت باش نه به فکر پر کردن شکم شکم پرشتان

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها