نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
24. اسفند 1394 - 23:51
برخی از مسئولان گچساران فکر می کنند که درباشگاه نفت وگاز همه چیز مثل گل و بلبل است،حال اگر به خود زحمت دهند و یک ساعت هم که شده به سخنان فوتبالیست های این شهر گوش دهند متوجه خواهند شد که تیم فوتبال نفت وگاز با چه مصیبت های اداره می شود.

به گزارش آفتاب جنوب،در هفته سوم رقابت های  لیگ دسته دوم فوتبال کشور تیم نفت وگاز گچساران در تهران به مصاف بادران این شهر رفت و با نتیجه دو برصفر شکست را متحمل شد، این در حالی است که تیم نفت وگاز در 3 بازی اخیر خود که درمرحله دوم لیگ دسته  دوفوتبال انجام داده است فقط 2 امتیاز به دست آورده است که این عملکرد برای تیم صدرنشین مرحله اول این رقابت ها اصلا  قابل و قبول نیست.

 

بر این اساس شاید تمامی انتقادها در نگاه اول متوجه سرمربی و کادر فنی این تیم باشد که باید پاسخگوی دل های ناراحت هزاران جوان و نوجوان گچسارانی باشند؛اما با کمی تامل می توان پی برد که تنها کادر فنی مقصر این ناکامی ها  در چند هفته اخیر نیستند و مدیران گچساران هم در این ناکامی نقش به سزایی خواهند داشت.

 

در این فصل از لیگ دسته دوم بسیاری از مسئولان استانی و محلی ،حتی یکبار هم از نزدیک نظاره گر مسابقات تنها تیم فوتبالی این استان در ورزشگاه شهدای نفت نبوده اند .اگر مدیران و مسولان شهر در چند هفته اخیر به سخنان بازیکنان این تیم توجه می کردند شاید نفت و گاز حالا شرایطش اینگونه نبوده و  با بحرانی جدیدی روبرو نمی شد.

 

این نکته حائز اهمیت است که وقتی  بازیکنی که در تمرینات می گوید: "پول ندارم که برای نوزادم شیرخشک بخرم" را چگونه انتظار دارید در زمین مسابقه آرامش خاطر داشته باشد و با تمرکز بازی کند؟اولین مدیرانی که باید موردانتقاد در این خصوص  قرار گیرد مدیران  شرکت بهره برداری نفت وگاز گچساران هستند که آنگونه که شایسته این تیم و هوادارانش است متاسفانه به این تیم توجهی نشده است  و برخی نیز حتی اطلاع ندارند که این تیم در چه لیگی بازی می کند؟

 

برخی از مسولان فکر می کنند که در باشگاه فوتبال نفت وگاز همه چیز مثل گل و بلبل است  ولی در کمال ناباوری اینگونه نیست و اگرکمی هم به خود زحمت دهند و یک ساعت هم که شده به سخنان  فوتبالیست های این شهر گوش دهند متوجه خواهند شد که تیم فوتبال نفت  وگازبا چه مصیبت های اداره می شود.

 

با همه این اوصاف از مسئولان گچسارانی انتظار می رود تا هنگامی که  تیم فوتبال نفت وگازاین شهرستان  به طور کامل در باتلاق بحران غرق نشده است ،دست این تیم که متعلق به همه مردم  و ورزش دوستان این شهر است را بگیرند و در هفته های باقیمانده از جدال نفس گیر این تیم درمرحله دوم  لیگ دسته دوم از حمایت های قاطعانه خود از این تیم ،از هیچ تلاشی دریغ نورزند.

 

جدولی رده بنده تیم ها در مرحله دوم لیگ دسته دوم فوتبال کشور

 

 

لیگ دسته دوم گروه ب

 
 
 

اسامی تیم ها

بازيها

برد

مساوی

باخت

گل زده

گل خورده

تفاضل گل

امتياز

 

1

بادران تهران

3

2

1

0

4

1

3

7

 

2

کیمیا فرایند

3

1

1

1

3

3

0

4

 

3

سپیدرود رشت

3

1

1

1

1

1

0

4

 

4

کارا شیراز

2

0

2

0

2

2

0

2

 

5

نفت وگاز گچساران

3

0

2

1

1

3

-2

2

 

6

شهرداری بندر عباس

2

0

1

1

2

3

-1

1

 
 
 
انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

آقای تاجگردون خوب قبل از انتخابات می اومد ورزشگاه و تبلیغ می کرد .حالا آقای نماینده یه کم تحویل بگیرین دیگه.

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها