نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
18. اسفند 1394 - 21:53
زینل زاده با زیرکی شهرداری را بدور از مسایل سیاسی نگاه داشت تا این ارگان اجرایی فقط در حیطه وظایفی که قانون برای شهرداری تعیین کرده است گام بردارد.

به گزارش آفتاب جنوب،سید علی موسوی در یادداشتی نوشت:چند روزی پس از پایان حماسه هفت اسفند اخباری در شطح شهر شنیده می شود که شورای شهر قصد برکناری مهندس زینل زاده شهردار گچساران را دارد به نظر اکثر قریب به اتفاق مردم شهر انتخاب مهندس زینل زاده برای مسند شهرداری یکی از بهترین تصمیمات شورای اسلامی بوده و هست.

 

 

 ریاست محترم شورای شهر جناب آقای اسدپور حال که شهروندان با رضایت خویش مهر تاییدی بر انتخاب بجا و مناسب شما و دیگر دوستان شورا زده اند،حال چگونه است که در میانه راه به این نتیجه رسیده اید که تصمیم تان اشتباه بوده است ؟

 

آقای زینل زاده این فرهنگی فرهیخته و جوان با مدیریت خوب و کارآمدش تعریف جدیدی از ارایه خدمات به شهروندان را معنی کرده اندکه با نگاهی به سالهای نه چندان دور و رجوع به آمارهای موجود و در نظر گرفتن کارهای بسیار انجام شده در زمان مدیریت ایشان در می یابیم که یک مدیر توانا و آکاه چقدر می تواند در تغییر و زیبا سازی چهره یک شهر موثر باشد .

 

آقای زینل زاده با زیرکی شهرداری را بدور از مسایل سیاسی نگاه داشت تا این ارگان اجرایی فقط در حیطه وظایفی که قانون برای شهرداری تعیین کرده است گام بردارد. شعار ایشان گچساران را نگین سبز جنوب خواهیم کرد بود و انصافا تمام تلاش خود را برای تحقق این وعده انجام داده است.

 

 

شعاری زیبا که این روزها فقط حرف نیست و داریم می بینیم که به آهستگی دارد همان می شود که باید می بود وظیفه من بعنوان یک شهروند تعامل و همکاری با شهرداری برای داشتن شهری بهتر و زیباتر است و همین وظیفه مرا وادار می کند تا از اعضای محترم شورای شهر بخواهم با اعلان رسمی در جراید و سایت ها به این شایعات پایان داده و حمایت خویش را از شهردار خوب شهرمان اعلام نمایند .

 

امیدوارم این حاشیه ها به زودی پایان گیرد و این روند خوب آبادانی به همین منوال ادامه پیدا کند .انشاالله خداوند به همه ما دانایی عطا کند تا بتوانیم تصمیماتی در جهت پیشرفت شهر و کشورمان بگیریم .

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها