نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
16. اسفند 1394 - 12:23
رئیس اوقاف و امور خیریه گچساران گفت: تاکنون سه فاز از طرح توسعه حرم بی بی حکیمه(س)اجرا شده و چهارمین فاز آن به دلیل کمبود اعتبار متوقف شده است که توسعه این حرم مطهر نیازمند ۱۰ میلیارد تومان اعتبار است.

به گزارش آفتاب جنوب،صبح امروز فرزین بهمنی‌آزاد رئیس اوقاف و امور خیریه گچساران در خصوص تجهیز و توسعه حرم مطهر حضرت بی بی حکیمه (س) در این شهرستان گفت:این امامزاده واجب التعظیم در طول سال پذیرای زائران بسیاری از اقصی نقاط کشور است و متاسفانه بارگاه مطهر این امامزاده در حال حاضر با مشکلات و کمبودهای بسیاری روبه‌رو است.

 

وی افزود: بارگاه مطهر حضرت بی بی حکیمه (س) از امکانات مناسب و مطلوب محروم بوده و انتظار می‌رود که مسئولان همکاری لازم را در زمینه توسعه حرم این امامزاده داشته باشند.

 

بهمنی آزاد با اشاره به طرح توسعه حرم  بی بی حکیمه (س)، تصریح کرد: تاکنون سه فاز از این طرح اجرا شده و چهارمین فاز آن به دلیل کمبود اعتبار متوقف شده است که توسعه این حرم مطهر نیازمند ۱۰ میلیارد تومان اعتبار است که امیدواریم با همکاری مسئولان و دستگاه‌های اجرایی روند اجرایی طرح توسعه حرم بی بی حکیمه (س) تسریع شود.

 

گفتنی است بقعه متبرکه حضرت بی بی حکیمه(س) که طبق اسناد وروایات مختلف، از دختران حضرت امام موسی بن جعفر(ع) است در فاصله ۸۰ کیلومتری جنوب شهرستان گچساران در موقعیت خاص جغرافیایی در میان کوههایی صعب العبور و درکنار چشمه ای جوشان قرار دارد.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها