نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
12. اسفند 1394 - 23:58
تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در نخستین دیدار از مرحله نهایی لیگ دسته دوم فوتبال کشور مقابل شهرداری بندرعباس متوقف شد.

به گزارش آفتاب جنوب،عصر امروز از سری مسابقات مرحله نهایی لیگ دسته دوم فوتبال کشور دو تیم شهرداری بندرعباس و نفت و گاز گچساران در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس به مصاف یکدیگر رفتند و در پایان تن به تساوی یک بر یک دادند.

 

در این دیدار برای شهرداری بندرعباس ابراهیم شیخی نسب، ابراهیم ابرقویی، علی جهانیان، حمید صفری، اسماعیل قروی، مهدی پیکانی، رضا مردانی، رضا بلیوند، مهرداد نوری(دقیقه 70 محمد اسفندیاری)، کمیل حیدری(دقیقه 63 محمد پهلوان پور) و فرهاد خیرخواه( دقیقه 81 رحیم دهقانی) به میدان رفتند.

 

برای نفت و گاز گچساران مجتبی فرهادی ، علی کرمی ، محسن یکه روستا ، بهزاد داوودی ، حسام مقصودی ، اشکان بخشی ، نبی اله اسدی(دقیقه 90 مهران غریبی) ، قائم اسلامی خواه ، عباس کندل(دقیقه 80 علی حدادی فر) ، سامان نورمحمدی(دقیقه 86 محمد دل آرا) و رضا قیالی به میدان رفتند.

 

دو تیم که در نخستین بازی سعی در محک زدن خود داشتند در 30 دقیقه اول حرفی برای گفتن نداشتند اما این تیم شهرداری بندرعباس بود که از دقیقه 30 به بعد دو موقعیت تک به تک را هدر داد تا آه از نهاد هواداران بلند شود هرچند داور یک صحنه مشکوک به پنالتی روی رضا بلویند برای شهرداری بندرعباس را کرنر اعلام کرد که با اعتراض کادرفنی تیم میزبان همراه بود.

 

اما با آغاز نیمه دوم توپ در میانه های میدان در حال گردش بود که تیم گچساران بر روی یک ضدحمله موفق شد دروازه شهرداری را باز و شوک بزرگی را به ورزشگاه خلیج فارس وارد کند و پس از آن تیم شهرداری بندرعباس سراپا حمله شد و حتی در یک صحنه بار دیگر در محوطه جریمه تیم گچساران موقعیتی خطرناک و مشکوک به پنالتی بوجود آمد که بازهم داور به ادامه بازی رأی داد تا اینکه با حضور محمد اسفندیاری و محمد پهلوان توپ های هوایی مدنظر گرفته شد تا پهلوان پور گل تساوی بازی را به ثمر رساند و دو تیم به تقسیم امتیازات رضایت دهند.

 

درگیری لفظی کادرفنی تیم نفت و گاز گچساران و شهرداری بندرعباس در انتهای دیدار حواشی زیادی به همراه داشت که البته در یک صحنه یکی از اعضای کادرفنی تیم نفت و گاز گچساران به سمت مدیر رسانه تیم شهرداری بندرعباس حمله کرد. البته تعدادي از هواداران تیم میزبان نیز حرکات ناشایستی انجام دادند و با عبور از فنس ها حركات غيرقابل قبولي از خود نشان دادند که امیدواریم شاهد این گونه مسائل ديگر در فوتبال كشور نباشیم.

 

نتایج سایر دیدارهای این گروه به شرح زیر است:

کارا شیراز یک-کیمیا فرآیند یک

بادران تهران یک-سپید رود رشت صفر

قضاوت این دیدار حساس بر عهده کمیل غلامی، عباس پور حیدری، علی ملاحمدی، مهدی باقری بود.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها