نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
8. اسفند 1394 - 22:56
سرهنگ علی کرم بازیان از حضور پرشور و حماسی مردم در انتخابات قدردانی کرد.

به گزارش آفتاب جنوب،سرهنگ علی کرم بازیان فرمانده انتظامی گچساران با تقدیر از مشارکت پرشور و حماسه ساز مردم در انتخابات وهمکاری و همراهی مردم فهیم و با فرهنگ این شهرستان با ماموران نیروی انتظامی در جریان برگزاری ایام تبلیغات و برگزاری انتخابات پرشور مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، گفت: بحمدالله و با همکاری خوب مردم همیشه در صحنه گچساران شاهد برگزاری یکی از بهترین و آرام ترین فضای بدور از حاشیه در زمان و ایام تبلیغات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی و مملو از همکاری و تعامل سازنده مردم با پلیس بودیم.

 وی ضمن تقدیر از همکاری و همراهی مردم سراسر شهرستان گچساران با ماموران انتظامی در برقراری امنیت و آرامش، افزود: انتظارمی رود این گونه همکاری ها در تمامی مناسبت های سال نیز تداوم داشته باشد.

 

فرمانده انتظامی گچساران با بیان اینکه ایجاد امنیت بدون مشارکت و همراهی مردم با پلیس میسر نمی شود، گفت: مردم در ایجاد امنیت نقش موثری دارند و نیروی انتظامی به عنوان حافظ امنیت همواره در کنار مردم بوده است.

 

بازیان با بیان اینکه هرجا که مردم با پلیس همکاری دارند، پلیس موفق تر عمل کرده است، افزود: میزان امنیت بستگی به میزان مشارکت مردم در انجام ماموریت دارد و هر قدر مشارکت بیشتر باشد، امنیت نیز به طور طبیعی افزایش می یابد.

 

وی شان و منزلت پلیس در جامعه را متاثر از حمایت ها و همراهی مردم دانست و اظهار داشت: امنیت یک تولید همگانی و مشارکتی است و همه آحاد جامعه در تامین و برقراری آن نقش بسزایی دارند چراکه اگر همراهی و مشارکت مردم در این فرایند صورت نگیرد، امنیت یک امنیت پایدار نخواهد بود.

 

بازیان از تلاش و حضور کارکنان انتظامی سراسر شهرستان گچساران در ثبات امنیت اجتماعی نیز تشکر کرد و گفت: هوشیاری و بیداری نیروهای سربلند و جان برکف نیروی انتظامی، توام با پیوستگی کار و تلاش خستگی ناپذیر آن ها زمینه ساز تامین و گسترش امنیت عمومی جامعه و خدمت شایسته به شهروندان است.

 

 

وی افزود: به لطف خداوند و مشارکت بالای مردم گچساران یک انتخابات پرشور و با آرامش در این شهرستان برگزار شد و این مشارکت پرشور و حماسه ساز به جهان ثابت کرد که مردم ایران انقلاب اسلامی همیشه پشت سر ولی فقیه و نظام خود محکم و استوار ایستاده اند.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها