نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
8. اسفند 1394 - 10:27
ترک،لر،باوی و بویراحمدی و همه اقوام و ساکنین این شهر تا وقتی کنار هم وبا هم باشند زندگی معنا پیدا می کند و تاجگردون تنها متعلق به آن ۶۶ هزار نفری که به او رأی داده اند نیست بلکه متعلق به هواداران دیگر کاندیداها و کسانی که به پای صندوق های رأی نیامده اند نیز هست.

به گزارش آفتاب جنوب،یکی از مخاطبین این پایگاه خبری تحلیلی در یادداشتی نوشت:انتخابات با همه خاطرات خوب و بد پایان یافت و فردی که چهارسال می خواهد نماینده این مردم باشد مشخص گردید.بعداز انتخابات دیگر نباید رقابتی نگاه کرد وکاندیدای پیروز کاندیدای همه مردم شهرمان است.

 

ترک،لر،باوی و بویراحمدی و همه اقوام و ساکنین این شهر تا وقتی کنار هم وبا هم باشند زندگی معنا پیدا می کند و تاجگردون تنها متعلق به آن ۶۶ هزار نفری که به او رأی داده اند نیست بلکه متعلق به هواداران دیگر کاندیداها و کسانی که به پای صندوق های رأی نیامده اند نیز هست.

 

انتخابات این شهر مثل داربی فوتبال معروف است که بعد از برد هرتیم لحظاتی خوشحالی می کنند اما بعد باز در کنار هم به فکرفرداها هستند.رقابت تمام شدنی نیست اما لجاجت و تخریب های افراط گری و حتی حمایت های کورکورانه پایان یافتنی است و انتظار می رود حامیان کاندیدای  پیروز که امروز شادمان هستند به فکر تحقیر وکنایه زدن به هواداران رقیب نباشند ودر راه وحدت حرکت کنند.

 

در فضای تنش گونه و رفتارهای غلط هیچگاه ثبات و آرمش میسر نخواهد شد و هواداران کاندیداهایی که رأی لازم را نیاورده اند نیز باید آستانه تحمل پذیری خود را بالا ببرند و بپذیرند هر مسابقه ای برد و باخت دارد و اینگونه نباشند که بخواهند با بداخلاقی های رفتاری شیرینی این حضور را به کام یک ملت تلخ کنند.

 

امید است که این انتخاب مایه خیری شود برای کاستن مشکلات این شهر خصوصا مشکل بیکاری جوانان که عامل و ریشه همه ناهنجاری های فرهنگی و اجتماعی است.

 

در سال ۱۳۸۸ اگر بعد از انتخابات همگان به قانون احترام می گذاشتند شاهد آن ساختارشکنی ها نبودیم و باید بدانیم مرز قانون و رعایت این مرز واجب است و در دموکراسی امروزی در کشورهای طراز اول به خوبی این پایبندی به قانون مشاهده می شود.

 

این شهر متعلق به همه ساکنین آن است و اینگونه نیست که هواداران پیروز سهم بیشتری یا رقیب شکست خورده سهم کمتر و در آبادانی این شهر همه سهیم هستند و کاندیدای پیروز را نماینده همه مردم بدانیم.

 

توهین به لیدرهای کاندید رقیب و تهدید کردن آنها کار شایسته ای نخواهد بود زیرا آنها هم باید در کنار ما با آرامش به فعالیت های روزمره خود مشغول شوند و نباید احساس نا امنی کنند.

 

خدایا چنان کن سرانجام کار…تو خوشنود باشی و ما رستگار

انتهای پیام/م

 

دیدگاه‌ها

تا دیروز که مطلب نقش تاریخی قشقایی و از این حرفا هزاران حرف به دکتر تاجگردون زدین اتفاقا خیالت راحت این آرا به همت باشت و طوایف باوی ساکن در گچساران و بویراحمد گرمسیر قهرمان و عزیز بدست آمده و متعلق به66350 نفر است افرادی که مغرضانه عمل میکنند باید نتیجه کارشون ببینن به این 23000 نفر نیازی نیست و لرهای خائن که شناخته شده هستند تا ابد دکتر تاجگردون نماینده این شهر هست و خواهد شد ان شاء الله تبریک به 66350 نفر
سایت افتاب جنوب که تادیروز تهمتها وتوهینها رو میزد رو سایت امروز انگار مهربون شده وبه تاجگردون تهمت نزده دیگه ها چی شده؟

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها