نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
4. اسفند 1394 - 23:51
عضو جریان وفاق و همدلی در گچساران گفت:آقای نماینده چرا حالا که اشتغال برای جوانان تحصیلکرده مردم را فراهم نکرده اید اینگونه غیر مسئولانه نمک روی زخم شان می پاشید اگر مرهم نیستید درد نباشید، مسلما اگر نفوذ شما نبود برادر زاده شما الان باید خیابان متر می کرد.

به گزارش آفتاب جنوب،عصر امروز یاسر امینی عضو جریان وحدت پیشگامان وفاق و همدلیپیش از نطق انتخاباتی علی فولادی وندا کاندیدای مجلس دهم در حوزه گچساران و باشت خطاب به تاجگردون گفت:متاسفانه عده ای چون ذاتا با نقد پذیری سنخیتی ندارند اینگونه فرا فکنی می کنند که منتقدان من کسانی هستند که به در بسته پست و امتیاز من خوردند،که در جوابتان بایدباید گفت که چرا شما به جای اینکه به مخالفانت احترام بگذاری و از انتقادات نافذ آنها عبرت بگیری مصرانه خود را به نفهمی میزنی.

 

یاسر امینی

 

وی افزود:آنهایی از شما پست و امتیاز می خواهند که میر شکار گفتن مغرورانه شما را بنر می کنند و با آن عکس می اندازند.برای صبحانه و نهار دادن به شما سرو دست می شکنند.برای شما متظاهرانه شتر سر می برند و در طایفه شان نخبه کشی می کنند و برای جلب رضایت شما سود جویانه همایش برگزار می کنندودر مدح اغراق آمیز شما مرتبا قلم فرسایی می کنند.

 

ادارات کل را تعطیل می کنند تا با دست گل از شما استقبال کنند

 

این مدرس دانشگاه تصریح کرد:شما را متملقانه آقای دکتر معمار اقتصاد ایران قرار می دهند،ادرات کل را در یاسوج زودتر تعطیل می کنند تا بتوانند به موقع به فرودگاه گچساران برسند و با دست گل از شما استقبال کنند.

 

امینی افزود:از مدت ها کار و زندگی را فراموش کرده اند و از مشک و ملار تاکنون بی چون و چرا در معیت شما بوده اند،نه ما که یک عمر بدون هیچ چشم داشتی حمایت خالصانه خود را از شما دریغ نکردیم.

 

وی اظهارکرد:شما از وقتی که سرتان به در بسته حمایت زلال ما خورده، دارید پرت و پلا می گویید ومتاسفانه همین اینها هستند که باعث می شود شما متوهم شویدو برای خودتان محافظ شخصی بگمارید.

 

شما نوکر مردم بودن را با شوی لباس اشتباه گرفته اید

 

امینی افزود: روز به روز به تعداد خبرنگاران و عکاسان شخصی تان اضافه می کنیدتا آن جوان تحصیلکرده این اعتماد به نفس را در خودش احساس نکند تا به شما نزدیک شود و از درد دلش با شما بگوید و همین ها هستند که باعث می شود شما نوکر مردم بودن را با شوی لباس اشتباه بگیرید.مگر شما کی هشتید؟

 

این عضو جریان وفاق و همدلی درگچساران گفت:این حقیقت تلخی است که مردم هر 4 سال یکبار برای شما هویت پیدا می کنند دیدن جوانان بیکاری که مجددا این روزها فریب ظاهر مهربان شما را خورده اند و حنجره خودشان را برای شما پاره کرده اند رقت انگیزه ،متاسفانه آنها نمی دانند که تلاشها به نام آنهاست اما به کام ورشکستگان ،متملقان،هوچی ها،عربده کش ها،شاگرد تنبل هاو قلم فروختگان وخجالت نکشید هنگامی که سر این مردم زجر کشیده خدمت ندیده عربده کشیدیدمن میرشکارم ؟

 

اندک تغییرات گچساران مرهون تلاشهای شهردار است.

 

وی اظهارکرد:اگر زیر گذر گچساران که عملیات احداث آن در سال 87آغاز شده بود را نادیده بگیریم که البته جدیت شمابرای اتمام آن قابل تحسین است؛ نشانه محسوسی از تاثیر گذاری شما در سطح شهر به چشم نمی خورد اندک تغییراتی هم که مشاهده می کنیم بطور قابل ملاحظه ای مرهون یک شهردار کوشا و پاکدست در این شهر است.

 

امینی تصریح کرد:شما 10 اسفند 90 در همین مکان یکی از نمایندگان سابق را که اخیرا در شیراز با ایشان معامله کرده اید را اینگونه مسخره کردید که "من نمیتونم مثل عده ای دفتر دستم بگیرم و اسامی بیکاران را بنویسم و به جوان های مردم قول الکی بدهم" .

 

وی بیان کرد:حتی جمله زیبای شما را هنوز بیاد دارم که گفتید:اکر مرهم نیستید درد نباشید ؛اما وقتی خبرنگاری از شما پرسید که چرا برادر زاده شما چند سال است که سرپرست سایت پتروشیمی این شهرستان است جواب دادید خودش هم خوشش نمیاد که اونجاست!؟ .

 

آقای تاجگردون اگر مرهم نیستید درد نباشید

 

این مدرس دانشگاه افزود:آقای نماینده چرا حالا که اشتغال برای جوانان تحصیلکرده مردم فراهم نکرده اید اینگونه غیر مسئولانه نمک روی زخم شان می پاشید اگر مرهم نیستید درد نباشید، مسلما اگر نفوذ شما نبود برادر زاده شما الان باید خیابان متر می کرد.

 

آقای نماینده چرا از مدرکتان رونمایی نمی کنید

 

امینی تصریح کرد:نکته قابل تامل دیگر اینکه بنده چه زمانی که از حامیان شما بودم و چه که الان افتخار مخالفت با شما را دارم این بود که اگر آقای نماینده واقعا مدرک دکترا دارند چرا به حس کنجکاوری مردم احترام نمی گذارند و از مدرکشان رونمایی نمی کنند.

 

یاسر امینی

 

وی افزود:طبق آیین نامه ارزشیابی مدارک تحصیلی خارج از کشور یک دانشجوی مقطع دکتری باید حداقل 24 یا 12 ماه به ترتیب برای دوره های حضوری و نیمه حضوری در کشور مقصد اقامت داشته باشد این در حالی است که آقای نماینده از سال 2005 تا 2008 یعنی تاریخ فارغ التحصیلی ادعا شده توسط ایشان بطور پیوسته در ایران اقامت داشته اند.

 

این عضو جریان وفاق و همدلی گچساران اظهار کرد:نام موسسه ای که آقای نماینده ازآنجا مدرک گرفته" گلوبال بیزنس "آکادمی بلژیک است که حقیقتا بنده از سال 2009 تا همین دیشب هر چقدر اسم این موسسه را گوگل کردم هیچ موردی را نیافتم حتی با گوگل مپ مکانی را به این اسم در بروکسل ندیدم مگر می شود دانشگاهی آن هم در اروپا ماهیت خارجی نداشته باشد.مهمتر اینکه اسم این موسسه حتی در لیست دانشگاه های ضعیف مندرج در وبسایت وزارت علوم وجود ندارد.

 

خود شما هم روحیه قانون گریزی داشته اید

 

امینی گفت:من هرگز از عبارت مدرک جعلی استفاده نمی کنم چون قطعا مدرکی وجود دارد.اما به ضرس قاطع می گویم که این مدرک فقط در حد یک سرتیفیکت کنفرانس اعتبار دارد و نه بیشتر به هر حال اگر این مدرک ممهور به مهر وزارت علوم باشد موید این نکته است که افرادی در وزارت علوم نقض آشکار قانون را مرتکب شده اند و خود شما هم روحیه قانون گریزی داشته اید.

 

وی افزود:چرا اگر مدرک دکترای دارید 2بار  با مدرک فوق لیسانس در سامانه انتخابات وزارت کشور ثبت نام کرده اید اطمیمان دارم اگر مدرک معتبری از خودتان سراغ داشتید الان کمپین شما آن را بنر کرده بودند و زیر آن می نوشتند میر شکار.

 

با فوق لیسانس هم برای مان قابل احترام هستید

 

این عضو جریان وفاق و همدلی گچساران بیان کرد:شما با فوق لیسانس هم برای مان قابل احترام هستید پس لطفا صراحتا اعلام کنیدکه دکترا ندارید تا بیش از این در حق تحصیل کرده های واقعی این مقطع اجحاف نشود.

 

سه ماه قید ملاقات با مردم محروم را زدید

 

وی اظهارکرد:سال گذشته شما برای حضور در کمیسیون تلفیق 3 ماه قید ملاقات حضوری با مردم محروم را زدیدو آنها را ناامید و خسته روانه ترمینال جنوب تهران کردید.البته برای پیمانکاران براحتی در دسترس بودیدشما چه معمار بزرگ اقتصاد ایرانی هستید که در بودجه 94آن کمیسیون به ریاست شما در بند حذف یاران بگیران گاف بزرگی دادید؟تشخیص ندادید 2 میلیون تومان درآمد ماهانه در کلان شهرها با روستاها تفاوت فاحش دارد؟.

 

یاسر امینی

 

امینی درادامه گفت:اما در مورد کمیسیون برجام باید بگویم که متاسفانه فقط حضور تشریفاتی داشتید در تمامی جلسات وقت خودتان را سخاوتمندانه به دیگر اعضا میدادید.بطرز عجیبی شما حتی در قسمت اقتصادی آن حرفی برای گفتن نداشتید همتایان اصولگرای شما تیم ظریف را سیم جین کردند اما در حضور شما تیم جلیلی براحتی با اسلاید هایشان مانور می دادند و می رفتند.

 

در کمیسیون برجام بدنبال بلند پروازی بودید

 

وی افزود:البته لازمه اظهار نظر در چنین جلساتی مطالعه دقیق است و ازآنجایی که شما بخاطر مدیر کل بودن از دوران دانشجویی بندرت فرصت کلاس رفتن و مطالعه کردن را داشتید نتوانستید به خودتان زحمت بدهید حتی ترجمه 100 صفحه ای برجام را بخوانید .چنان حضورتان نا امید کننده بود که خودتان در گفتگوی ویژه خبری اعتراف کردید "اصلا تشکیل این کمیسیون از همان ابتدا اشتباه بود"که این جمله شما حیرت مجری را به همراه داشت اگر اشتباه بود چرا حریصانه تلاش کردید که عضو آن شوید ؟جواب روشن است فقط خواستید این عضویت را به هر قیمیت به کارنامه خودتان اضافه کنید تا مقدمات بلند پروازی های آتی خودتان را فراهم کرده باشید.

 

این مدرس دانشگاه تصریح کرد:این روزها عده ای که دست راست و چپ خودشان را بلد نیستند اما با مشوق های گوناگون آقایان شست و شوی مغزی شده اند، حمایت ما از فولادی وندا را تحمل نمی کنند و به روش های مختلف توهین می کنند .آیا الان چون سرتان تو آخور آقایان هست کاسه داغ تر از آش شده اید؟یکی از بستگان مشترک ما چند روز پیش به من گفت: چطور میتونی به این ترک رای بدی تا فامیل خودت تو صحنه است؟

 

باید یاد بگیرید که نوکر مردم باشید

 

وی افزود:من جواب دادم هر وقت یاد گرفتی مودبانه اسم همشهری ترک زبانت را بگویید من برایت توضیح می دهم،البته از کسانی که میرشکارشان مدام به رقیبش مترسک می گوید بیشتر از این نباید انتظار داشت.

 

امینی درادامه تاکید کرد:زنده باد مخالف من یعنی من شما را دوست دارم اما آگاهانه به شما رای نخواهم داد،باید یاد بگیرید نوکر مردم باشید،باید قبول کنید که دیگران هم می توانند ،باید بفهمید با آن فرد روستایی فقط 4 سال یکبار مهربان نباشید ،باید بیاموزید که جوانان ما هم غرور دارند و با فخر فروختن به عزت نفس شان لطمه نزنید وهر وقت این موارد را عملا رعایت کردید این جمع دست شما را صادقانه به گرمی می فشارند.

 

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

حالا یاسر امینی نو خودت چی از اقتصاد میدونی که حرف الکی میزنی.چون یه شغل خوب برات پیدا نکرد مخالفش شدی؟واقعا عقده ای شدن بعضی ها تا دیدن دکتر تاجگردون بهش پست نداده
اين انساني كه نمي توان اسمش را آدم گذاشت شما آقاي ياسر اميني هرموقع توانستي در سخنرانيت عفت كلام داشته باشي آنوقت بيا از كانديد اصلح جامعه و كشور انتقاد كن .متأسفم براي كانديدت جناب آقاي مهندس فولادي كه اجازه داد به شما سخراني كني (اراجيف ببافي)
فولادی وندا و یاسوج پیوندتان مبارک :اصلی ترین خواسته مردم گچساران جدایی از این استان تا نگن عزت بویر احمد رفت پول بودجه رو میبرن باشت و گچساران یاسوج 16سال بود که در نبود نماینده ای مقتدر حق مردم گچساران می‌بردن یاسوج با پول نفت این مردم انقلابی که شهید دادن در اوایل پیروزی انقلاب وام های آن چنانی با بهره کم از پول نفت گچساران حالا که حق بودجه عمرانی دو سال به این مردم رسیده عزت عزت میکنن که مرکز استان عزتش از دست داده خطاب به همه کاندیدای شهر یاسوج کسی عزت اش از دست میده که اولا عزت داشته باشه شما ها دم از عزت نزنید که عزت ندارید درود بر امیر کبیر گچساران و باشت
آقای یاسر امینی اونایی که میرشکار بودن رو بنر کرده بودن نیاز به پست گرفتن ندارن چون بیشترین نخبه های گچساران تو این طایفه(شادگان) قرار دارن و خود شما نیز چند سالی هست که تو این طایفه هستی و همشون رو کاملا میشناسی.تو رو چه به اقتصاد
اگه عضو هیئت علمی دانشگاه میشدی این حرفهای چرند را هم میزدی؟؟معلوم که بد طوری سوختی..تو در حد واندازه آن نیستی کا انتقاد کنی.
دوست گرام ياسر اميني، هيچگاه فكر نميكردم از مدرك خود كه با چه مشقتي بدست آوردي. اينگونه خود را بازيچه قرار دهي. اگر از عملكرد جناب تاجگردون انتقاد ميكردين بسيار قابل تامل بود. اينكه بدنبال تخريب شخصيت فردي باشيد. در شان همچون شما نيست. گيريم كه جناب تاجگردون دكتر نباشد. آيا تايتل پيش از اسم افراد اينقدر مهم است. مردم ايران به هر كس كه ارادت داشته باشند لقبهايي همچون استاد. مهندس. دكتر. حاجي . و امثال هم ميدهند. با تفسيري كه شما داشتين پس همين واژه استاد كه امروزه به شما و بنده ميدهن. ياوه گويي محض است. حتما مي دانيد كه استاد بودن نهايت مدرك هر شخص علمي بعد از اخذ دكتري مي باشد. و اگر مدرك اينقدر شما ان را در بوق و شيپور كرده ايد. استفاده اش. تخريب شخصيت افراد است. همان بهتر كه جناب تاجگردون به گفته شما بي سواد باشند. در اخر بنده به نوبه خودم از توهمات دوست خودم از تخريب شخصيت افراد پوزش مي طلبم. و سخن آخر با مير چماق ترك است. جناب مهندس فولادي شما كه سن پدر همچون افرادي را داريد. چرا اجازه اين همه توهين و افترا را داديد. تا جايي كه خاطر دارم در اين شهر لرها چماق داران و بي منطق خوانده ميشدند در بحث هاي كوچه بازاري رايج. اما دنيا به كجا رسيده كه شما در عوض بيان پلن خود در صورت انتخاب شدن. فقط از چند جمله ساده همچون رقيبم گيج است. رقيبم مي لرزد. استفاده نموده ايد. به نظر بنده شما از اين بترسيد كه نكند خداي نكرده نماينده شويد. و در مجلس با جمعي از همتايان خود وارد مذاكره شويد. مشكل عمده مسولان اين شهر همين . عدم توانايي سخنوريست. حال كه جناب تاجگردون در اين مورد نيز بي سوال است. از واژگان پيش پا افتاده استفاده نكنيد. گله بعدي اين حقير از همشهريان عزيز ترك زبان خودن اينست كه شما ها اين همه افراد سر شناس در جاي جاي ايران داريد. چرا في مابين اين همه افراد از اين بنده خدا سو استفاده نموديد. اميد كه نظرات بنده با ديد هواداري از فرد خاصي تلقي نشود. و هركس در مقام خواندن اين چرك نويس برآمد در هنگام خواندن به وجدان خويش رجوع كند. سخن اخر با افرادي كه جمعيت را وصف بر ياران ميدانند. متاسفانه يكي از مشكلات ديگر اين مردم نبود تفريحات و سرگرمي است. كه در اينگونه مواقع شور و هيجان را ميخواهند. كانديداي محترم اين مردم به اينها نياز دارند. اين حق طبيعي هر انساني است. براي اثبات حرف خويش اين مثال را بزنم فرض بر اينكه بگويند در فلان ساعت فلان رقاص ز خواننده نمايش دارند. باز هم همين ملت با همان شوق به استقبال ميروند. در صدد ترفيع اين مشكلات باشيد. نه اينكه تخريب را پيشه كنيد. موفق و پيروز باشيد. پاسخ دادن
اقای امینی وقتی معدل دانشگاهت سیزدهه چطور انتظار داری تاجگردون بزارت عضو هیئت علمی دانشگاه این که تقصیر دکتر نیست که باهاش دشمنی میکنی. فقط خودتو بیچاره کردی

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها