نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
2. اسفند 1394 - 10:42
ستاد انتخاباتی "تاجگردون " در نصب بنرهای تبلیغاتی از امکانات یک اداره دولتی استفاده نموده است که این درحالی است که با جدا نمودن پلاک ماشین تلاش برای مخفی کاری این موضوع نیز شده است .

به گزارش آفتاب جنوب،با نزدیک شدن به روز انتخابات فضای رقابتی میان برخی از کاندیداهای گچساران گسترش یافته است واین در حالی است  که استفاده از امکانات دولتی ‌برای تبلیغات در انتخابات ممنوع است که متاسفانه برخی از کاندیداها با سوء استفاده از منابع دولتی در حال تبلیغ برای خود هستند.

 

در همین راستا فضای رقابت سالم و مساوی حق تمامی نامزدهای انتخاباتی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی است که در این دور از انتخابات بنا به دلایلی که مشخص نیست شاهد قانون شکنی و تخلفات گسترده و آشکار از سوی ستاد انتخاباتی "تاجگردون" بوده ایم. 

 

تبلیغات

 

 در این چند ماه  بارها از سوی دست اندرکاران برگزاری انتخبات و مجریان امر اعلام شده است که کاندیداها حق استفاده از امکانات دولتی را ندارند و ضمن تخلف محسوب شدن این موضوع با کاندیداها نیز برخورد خواهد شد.

 

این بار در اقدامی جالب  شاهد اوج تخلف انتخاباتی دیگری بودیم که ستاد انتخاباتی "تاجگردون " نماینده فعلی و کاندیدای مجلس دهم در حوزه انتخابیه گچساران و باشت در نصب بنرهای تبلیغاتی از امکانات یک اداره دولتی استفاده نموده است که این درحالی است که با جدا نمودن پلاک ماشین تلاش برای مخفی کاری این موضوع نیز شده است.

 

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

زنده باد ۳ کاندیدای مجمع بزرگ اصلاحات استان زنده باد ۳ کاندیدای مجمع نیروهای خط امام(ره) زنده باد ۳ کاندیدای حزب کارگزاران سازندگی زنده باد ۳ کاندیدای حزب مردمسالاری زنده باد ۳ کاندیدای حزب ندای ایرانیان زنده باد ۳ کاندیدای حامی دولت اعتدال زنده باد ۳ کاندیدای حامی دکتر عارف @@@@@@@@@@@@@@@@ زنده باد دکتر تاجگردون گچساران زنده باد دکتر کامرانی کهگیلویه زنده باد مهندس بهرامی بویراحمد

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها