نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
29. بهمن 1394 - 16:01
تایید صلاحیت دیر هنگام و اعلام حمایت اصلاح طلبان گچساران وباشت از تاجگردون،دیگر دلیلی منطقی برای ماندن افشین پور در کورس رقابت برجای نخواهد گذاشت و می توان گفت این کاندیدای خوشنام در سخت ترین روزهای سیاسی خود برای اتخاذ یک تصمیم مهم قرار دارد.

به گزارش آفتاب جنوب،حدود یک سال پیش بود که زمزمه های اجماع اصولگرایان برای انتخابات دوره دهم مجلس به گوش رسید و همگان نیز می دانستند که تاجگردون یک طرف وزنه انتخابات قرار خواهد گرفت و با وجود وی دیگر کسی از خانواده اصلاح طلبی و اعتدال وارد عرصه انتخابات نخواهد شد.

 

با انتخاب فولادی وندا به عنوان تنها کاندیدای اصولگرایان عملا انتخابات هفتم اسفند در حوزه گچساران و باشت انتخاباتی دو قطبی نامیده شد و ورود هر فرد دیگری به این انتخابات مساوی با شکست حتمی او قلمداد شد.

 

در روزهایی که کسی انتظار و پیش بینی نکرده بود، رئیس دوره دوم شورای شهرگچساران که چهره ای خوشنام و خود را از طیف اصلاح طلبان نامیده است برای انتخابات دوره دهم اعلام حضور  کرد و به سرعت نشست هایی هر چند دیر هنگام با نزدیکان خود برگزار کرد و سفرهایی نیز به شهرستان باشت انجام داد و اعلام کرد تحت هیچ شرایطی و به نفع هیچ کسی کنار نخواهد رفت.

 

تحلیل ها نشان می داد که حضور افشین پور به ضرر تاجگردون و ریزش آراء وی را به همراه خواهد داشت که خود افشین پور در چند مورد باز ازتحت فشار قرار گرفتنش توسط نزدیکان یکی از کاندیداها برای کناره گیری ازصحنه انتخابات خبر داد.حضور افشین پور با استقبال اصولگراهای حامی فولادی وندا مواجه شد و حتی برخی نزدیکان فولادی وندا او را تشویق به ماندن و عدم کناره گیری کردند.

 

با اعلام اولیه نتایج تایید صلاحیت ها نام افشین پور در میان اسامی قرار نداشت که شاید خیلی ها این تایید صلاحیت نشدن را به سود او می دانستند زیرا ورود او را به مصلحت وی و گفتمان اعتدال و اصلاح طلبی نمی دانستند اما باز افشین پور با اعتراض های پیاپی به نتیجه عدم صلاحیت خود توانست تایید صلاحیت خود را احراز کند و اعلام نماید قصد ماندن در رقابت ها را دارد.

 

به راستی هدف افشین پور از حضور در رقابت های انتخابات چیست؟آیا برای خود این احتمال را می دهد که پیروز انتخابات است؟آیا برای تسویه حساب با شخصی وارد این ماراتن سخت شده است؟آیا او از طرف کسانی مامور به حضور شده است؟آیا او بر خلاف دیدگاه های سیاسی و جناحی خود با اصولگراها برای شکست دادن تاجگردون هم دست شده است؟آیا به دنبال گرفتن امتیاز سیاسی است؟و آیاهای فراوان دیگری که این روزها در ذهن و زبان خیلی از مردم در جریان است.

 

با تایید دیر هنگام و اعلام حمایت اصلاح طلبان گچساران وباشت بخصوص چهره مطرح و پدر معنوی اصلاح طلبان، علی خواجوی از تاجگردون،دیگر دلیل منطقی برای ماندن افشین پور وجود ندارد و می توان گفت این کاندید خوشنام در سخت ترین روزهای سیاسی خود برای اتخاذ یک تصمیم مهم قرار دارد.

 

حال افشین پور بین دوراهی ماندن و انصراف دادن قرار گرفته است و بدون شک اصولگرایان برای رسیدن به امیال سیاسی خود از او انتظاراتی خواهند داشت و سعی می کنند اگر ماندن او باعث ریزش آراء تاجگردون می شود او را راضی به ماندن و اگر حضورش به سود فولادی وندا نباشد او را مجبور به انصراف به نفع فولادی وندا کنند.حال منتظر تصمیم افشین پور در این خصوص شد.

احسان دری

انتهای پیام/م

 

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها