نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
29. بهمن 1394 - 14:52
دبیرکل جمعیت خدمتگزاران انقلاب اسلامی گفت:من برای همه کاندیداهای حوزه گچساران و باشت احترام قائل هستم و تاکنون نیز دخالتی در مسئله انتخابات نداشته‌ام.

به گزارش آفتاب جنوب، ظهر امروز احمد خورشیدی‌آزاد دبیرکل جمعیت خدمتگزاران انقلاب اسلامی در خصوص  انتشار بیانیه‌ای منتسب به وی در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر اعلام حمایت از کاندیداتوری غلامرضا تاجگردون،گفت: در گروهی تلگرامی این اعلامیه منتشر شده است که جواب این اعلامیه را باید در همان گروه تلگرامی داده می‌شد که در این خصوص اقدام شده است.

وی  با بیان اینکه برای همه کاندیداهای حوزه گچساران و باشت احترام قائل هستم و تاکنون نیز دخالتی در مسئله انتخابات نداشته‌ام،افزود:در چند مصاحبه اخیر نیز از افرادی که در شهر زحمت کشیده‌اند تشکر کردم و نظری نیز در خصوص دوستان کاندیداتور ندارم و انشاالله که همه این افراد موفق باشند.

خورشیدی آزاد درادامه گفت: ملاک اصلی خود مردم گچساران هستند و کسی نمی‌تواند از تهران یا شهرهای بزرگ برای مردم گچساران تصمیم بگیرد، مردم گچساران و باشت دارای شعور و شناخت و تحلیل درستی هستند به ویژه گچسارانی‌ها که سیاسی و سیاست‌شناس بوده‌اند.

دبیرکل جمعیت خدمتگزاران انقلاب اسلامی اظهارکرد: مردم گچساران و باشت نیازی به اینکه من یا دیگری برای آنها نظر بدهند ندارند و چنین متنی را من نگفته‌ام. 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها