نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
28. بهمن 1394 - 12:23
امروز باشت به تسخیر "فولادی وندا "درآمد تا زنگ‌های خطر برای "تاجگردون"در خانه خودش به صدا درآید، حال باشت به حیاط خلوت "فولادی وندا" تبدیل شده است، اتفاقی که امروز با وحدت اصولگرایان لر و ترک رقم خورد.

به گزارش آفتاب جنوب،عصر امروز شهرستان باشت یکی از روزهای به یادماندنی و مهم سیاسی خود را تجربه کرد؛ روزی که در آن  "علی فولادی‌وندا" کاندیدای واحد قوم ترک و لر حتی تصور چنین استقبال باشکوهی توسط سادات بیدکی و اهالی باشت از خود را نداشتند.

 

فولادی وندا در باشت

فولادی وندا در باشت

 

با ورود فولادی وندا به باشت صدای بوق ماشین‌ها همراه کل و هلهله زنان کوچه ها و خیابان ها را به فضایی محض از وحدت باشتی‌ها و فولادی وندا تبدیل کرد، ازدحام جمعیت به گونه‌ای بود که کاندیدای جریان وفاق و همدلی در گچساران و باشت، بازحمت و تلاش اطرافیان خود را به صف نخست  همایش رساند.

 

بعد از برگزاری همایش فولادی وندا با سادات بیدک و اهالی این شهرستان جمعیت  پرشور با حضور گسترده ستاد انتخاباتی فولادی وندا در باشت را افتتاح کردنددر این لحظه ازدحام جمعیت به گونه‌ای بود که جوانان باشتی با تشکیل راهرویی انسانی از خودروی فولادی وندا تا ستاد از وی در برابر هجوم هواداران محافظت کردند.

 

فولادی وندا در باشت

استقبال امروز باشتی‌ها از"علی  فولادی وندا "تمامی معادلات انتخابات در حوزه انتخابیه گچساران و باشت  را برهم زد تا باور رویش و سونامی فولادی وندا در ذهن مردمان این دیارقابل تصور به نظر برسد، استقبالی که صدای نغمه باده باده ، کل و هلهله زنان باشتی به همراه حضور گسترده مردان تصویری غیرقابل انکار از محبوبیت وی در باشت را به معرض دید گذاشت.

 

فولادی وندا در باشت

فولادی وندا در باشت

 

این در حالی است که  امروز باشت به تسخیر فولادی وندا درآمد تا زنگ‌های خطر برای تاجگردون در خانه خودش نیزبه صدا درآید، حال باشت به حیاط خلوت فولادی وندا تبدیل شده است، اتفاقی که امروز با وحدت اصولگرایان لر و ترک رقم خورد.

 

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

"تاجگردون ' مردی که گچساران را آباد میکند

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها