نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
28. بهمن 1394 - 11:00
کاندیدای مجلس دهم در حوزه انتخابیه گچساران و باشت گفت:اگر مدیری که منصوب می‌شود دین‌دار، کاردان و مردم‌شناس باشد نیازی به گرفتن وقت مردم و نماینده نیست چرا مردم را به یادداشت‌های بی‌ضابطه عادت داده‌اید تا وقت مردم تلف شود.

به گزارش آفتاب جنوب،عصر امروز علی فولادی‌وندا کاندیدای مجلس دهم در حوزه انتخابیه گچساران و باشت در جمع مردم سادات بیدک باشت گفت: امروز ما باید دنبال شایسته‌سالاری باشیم نه فامیل‌بازی و خانواده‌گرایی و مردم شهرستان باشت دارای سه خواسته معیشت، امنیت، اشتغال هستند که باید تلاش کنیم تا سال ۱۴۰۴ به سرآمد منطقه برسیم این کل تعریف بودجه و برنامه‌های کلان نظام است.

 

وی افزود: باید تلاش کنیم در مواردی به افق ۱۴۰۴ که نیت نظام اسلامی بوده و تأیید شده توسط مقام معظم رهبری است برسیم  و هیچ کس منتی در این امر  نباید داشته باشد.

 

فولادی وندا تصریح کرد: به امید خدا این همدلی، وفاق و همزبانی که وحدتی بزرگ را ایجاد کرده و بر مبنای شعار امسال مقام معظم رهبری بوده از قوم، نژاد، باند و تفکرات سیاسی بالاتر است.

 

این کاندیدای مجلس دهم در حوزه انتخابیه در گچساران و باشت تصریح کرد:این وحدت و همدلی تنها برای یک دوره و جریان نخواهد بود بلکه مستمر و همیشگی است و برای شکستن دیوار قومیت‌ها، انحصارطلبی، جلوگیری از قوم‌گرایی ایجاد شده است و همه باید در کنار هم به توسعه عمران و آبادی و فرهنگ دو شهرستان گچساران و باشت کمک کنیم.

 

وی خاطرنشان کرد: ما باید برادرانه همه فرهیختگان و بخبگان را به همکاری دعوت کنیم و دنبال شایسته‌سالاری باشیم نه فامیل‌گرایی و خانواده‌گرایی؛ اگر شایسته‌سالاری ملاک باشد نیازی به نوشتن نامه از سوی نماینده برای بها دادن به افراد نیست.

 

فولادی‌وندا افزود: اگر مدیری که منصوب می‌شود دین‌دار، کاردان و مردم‌شناس باشد نیازی به گرفتن وقت مردم و نماینده نیست چرا مردم را به یادداشت‌های بی‌ضابطه عادت داده‌اید تا وقت مردم تلف شود.

 

این کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: من در پی این مسائل نیستم زیرا فردی عملیاتی و عمل‌گرا هستم در سراسر کشور در پروژه‌های سنگین خدمت کرده‌ام رونق و توسعه را بر مبنای عمران و آبادی می‌شناسم، اشتغال را بر مبنای عمران و آبادی می‌شناسم.

 

فولادی‌وندا با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی کمیسیون‌های متعددی دارد که نمایندگان بر اساس استعداد، رشته و توانمندی عضو آن می‌شوند، گفت: حداقل این موضوع این است من عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی خواهم شد، کمیسیون انرژی منبع درامد کشور است، شهر شما یک سوم درآمد کشور را تأمین می‌کند بیش از ۷۰ سال است، چرا می‌گویید نخصص ندارم ۳۶ سال در قسمت‌های مهم شرکت نفت ایران خدمت کرده‌ام این توهین به نظر و شعور مردم است توجه کنید چه می‌گویند بیانشان را اصلاح کنند.

 

وی بیان کرد: اگر بر اساس آرای شما عزیران موفق به حضور در مجلس شورای اسلامی شدم که حتما می‌شوم به شما می‌گویم اصلا نگران نباشید که صبح صادق نزدیک است، ته دلهای شما را خالی نکنند، مطمئن باشید شما مردم برنده هستید، من با دست خالی و با توکل بر خدا و با کمک از جد این سادات و پشتیبانی شما به میدان آمدم و قطعا در کنار شما خواهم ماند.

 

وی افزود: من به همه کاندیداها احترام می‌گذارم وظیفه من است اما کسی حق توطئه، تخطئه و توهین به کسی را ندارد، این افراد جایگاهی ندارند تهدید معنای ندارد، برخی ادارات دولتی بسیج شده است و به کارمندان خود می‌گویند به جلسه فلانی نروید حراست گزارش شما را رد می‌کند، چکاره هستید این حرف‌ها را می‌زنید چه حقی داری؟ این کارها را نکنید مردم را تهدید نکنید مردم استوار ایستاده‌اند.

 

فولادی‌وندا اظهار کرد: اگر به کمک آرای شما مردم به مجلس رفتم خادمی بی‌منت خواهم بود و همیشه در کنار شما خواهم بود، نگران نباشید به زودی در نطق انتخاباتی خود برنامه‌های انتخاباتی خود را تشریح خواهم کرد.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها