نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
25. بهمن 1394 - 21:43
درلیگ برتر هاکی کشور رقم خورد؛
پیروزی نفت و گاز گچساران مقابل هیئت هاکی لرستان
در چارچوب رقابت های لیگ برتر هاکی کشور تیم نفت و گاز گچساران برابر هیئت هاکی لرستان به پیروزی رسید.

به گزارش آفتاب جنوب،عصر امروز در ادامه بازی‌های مرحله نیمه نهایی لیگ برتر هاکی دو تیم نفت و گاز گچساران و هیئت هاکی لرستان به مصاف هم رفتندکه تیم هاکی نفت و گاز گچساران در این دیدار موفق شد با نتیجه 2 بر یک حریف خود را شکست دهد.

 

تیم نفت و گاز گچساران تاکنون از 4 بازی که در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر انجام داده، سه پیروزی و یک تساوی در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

 

نفت و گاز گچساران در نخستین دیدار خود در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر موفق شد تیم هیئت هاکی کرمانشاه را با نتیجه 4 بر 3 شکست دهد،این تیم در دومین بازی خود برابر شهرداری ارومیه با نتیجه 3 بر 3 متوقف شد.

 

تیم نفت و گاز در سومین بازی خود در برابر شهرداری اراک با نتیجه 2 بر یک به برتری رسید تا این تیم با اقتدار به فینال نهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر هاکی کشور راه یابد.

 

مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ برتر هاکی کشور  با حضور تیم‌های نفت و گاز گچساران، شهرداری اراک، هیئت هاکی لرستان،  هیئت هاکی کرمانشاه، هیئت هاکی سمنان و شهرداری ارومیه در شهر اراک درحال برگزاری است.

 

گفتنی است دیدارهای مرحله نیمه نهایی از 23 بهمن آغاز و تا 26 بهمن ماه ادامه دارد و تیم اول و دوم به فینال و تیم‌های سوم و چهارم به رده‌بندی رقابت‌ها راه‌ می‌یابند.

انتهای پیام/

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها