نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
24. بهمن 1394 - 16:41
امین سینایی از مدافعان حرم کهگیلویه و بویراحمد است که از سوی مزدوران صهیونیزمی سعودی داعش از ناحیه کتف، شکم و کمر مورد اصابت ترکش قرارگرفت و هم اینک در یکی از بیمارستان های تهران بستری شده است.

به گزارش آفتاب جنوب،نوشتن از جانباز کار ساده ای نیست، نوشتن از کسی که زخم های کهنه و دردهای مستمر رخنه بر جانش کرده، سخت است؛سخت تر از همه این دردها، رنج دوری از دوستان همرزم و جاماندن از قافله شهدا است که روزی هزار بار بر شانه او سنگینی می کند.

 

درک احوالات این روزهای جانبازان به ویژه جانبازان مدافع حرم سخت است؛جانباز سرافراز گچسارانی امین سینایی یکی از هزاران نفری است که دفاع از مقدسات و اسلام را حتی در خارج از مرزهای ایران هم بر خود واجب دانست و برای دفاع از حرم اهل بیت(ع) و شعیان مظلوم سوریه به این کشور رفت.

 

امین که این روزها با پیکری زخمی به آغوش وطن بازگشته از بسیجیان دفاع از حرم حضرت زینب (س)  است که در گردان تکاور امام سجاد به دفاع از حرم حضرت زینب و شیعیان کشور سوریه برخاست و در آزادی دو شهر پر افتخار نبل و الزهرا در شمال حوزه حلب در روستای ریتان در حوالی این دو شهر شیعه نشین به دست مزدوران صهیونیزمی سعودی داعش از ناحیه کتف، شکم و کمر مورد اصابت ترکش قرار گرفت و به درجه رفیع جانبازی  دفاع از حرم حضرت نائل آمد.

 
 

جانباز سرافراز اسلام در گفتکو با خبرنگار ما می گوید آرزو دارم که زمانی دوباره بهبود پیدا کنم و باز هم برای دفاع از حرم بروم، چون  جبهه سوریه و عراق جبهه حق است و دوست دارم خداوند روزی سلامتی ام را دوباره برگرداند تا در این جبهه دوباره خدمت کنم.

 

گفتگوی زیر حاصل تماس خبرنگار ما با اولین جانباز مدافع حرم از استان کهگیلویه وبویراحمد امین سینایی است.

 

چه بسا این نخستین باری باشد که مردم ایران اسلامی و سایر مللی که دل در گرو محبت ائمه اطهار (علیهم السلام) دارند با سیما وکلام یک جانباز مدافع حرم روبه رو می شوند. بزرگ مردی که این روزها در سنگر اسلام در برابر تفکر کافر گونه داعشی ها ایستاده و دلاوری های زیاد برای این ملت آورده است.

 

نه کسی او را مجبور کرده و نه به زور آن را به جبهه فرستاده اند، بلکه او به شوق حرم حضرت زینب(س)، و اسلام و دفاع از کیان ملت برای آسایش هموطنان به این جبهه رفته و در اوج جوانی به این درجه رفیع نائل آمده است.

 

آقای سینایی از وضعیت خودتان بگویید و دقیقاً در چه منطقه به درجه  بزرگ جانبازی نائل آمدید

 

اولاً سلام عرض می کنم خدمت همه مردم سلحشور ایران اسلامی، من امین سینایی، زاده گچساران هستم،و در آزادسازی چند روستا در نزدیکی دو شهر با استقامت نبل و الزهرا  که همه آنها شیعه نشین بودند و در درگیری با نیروهای تکفیری از دو ناحیه کتف و شکم مورد اصابت ترکش قرار گرفتم.

 

موضوع عملیات دو تیپ عملیاتی تکاور امام سجاد به همراه گروههای پشتیبانی آزادی سازی این دو شهربود که با دلاوری غیور مردان شیعه و فرزندان سلحشور این دیار؛ این دو شهربزرگ آزاد شدند و فرزندان اسلام و رزمندگان حضرت زینب(س) بیش از ان چیزی که فکر می کردیم فتوحات زیادی هم کسب کردند.

 

در کدام محله مورد اصابت ترکش دشمن قرار گرفتید؟

 

در روستایی به نام " ریتان " که سردار سرافزار اسلام ، شهیدستار اورنگ همانجا به درجه رفیع شهادت نائل آمدند، این بنده حقیر نیز از ناحیه کتف، کمر و شکم مورد اصابت ترکش قرار گرفتم.

 

نامی از اولین شهادت مدافع حرم استان کهگیلویه وبویراحمد آوردید، بیشتر از این شهید برای ما بگویید؟

 

در مدح سردار بزرگ اسلام شهید ستار اورنگ فقط این را می گوییم که این دلاور بزرگ شایسته شهادت بود.

 

سردار اورنگ بعد از آمدن به جبهه های سوریه و آموزش مستشاری به گردان های رزم در گردانی دیگر خدمت می کردند و این بزرگوار به دلیل علاقه شان به فرزندان لر به گردان نصر آمدند و حتی در همان چند روز حضور در این گردان برخی از آموزشهای مستشاری را نیز به رزم آوران این گردان آموزش دادند.

 

شهید اورنگ از لحالظ اخلاقی سرداری با تعصب، مهربان و بزرگمرد بود و تنها چیزی که برای این سردار می توان بر زبان آورد شهادت است که لایق این سردار شهید بود.

 

از نحوه شهادت این سردار شهید بگویید؟

 

سردار شهید ستار اورنگ از نیروهای مستشاری بود و حتی جزو عملیات هم نبود و در منطقه ریتان از سوی تک تیرانداز دشمن از پشت سر مورد اصابت گلوله قرار گرفت و به درجه رفیع شهادت رسید.

 

شنیده ها حاکی از شهادت یک مدافع حرم دیگر  از استان میدهد ،چنین چیزی صحت دارد؟

 

بله؟ این روزها در فضای مجازی شایعه شده بودکه که رزمنده غیور اسلام جمال نارکی از رزمنده های مدافع حرم از شهرستان گچساران به درجه شهادت نائل آمده که این موضوع یک شایعه است و این رزمنده بزرگوار بر اثر اصابت تیرهای دشمن زخمی شده و الآن در همین بیمارستان بستری است.

 

این رزمنده غیور هم استانی یکی از دلاوران جبهه نبرد علیه داعشی های صهیونیزمی بوده و در منطقه که این بنده حقیر مورد اصابت ترکش قرار گرفتم این عزیز بزرگوار نیز مجروح شدند و از دوستان چندین و چند ساله من هستند.

 

در مدح این رزمنده بزرگ باید گفت، این رزمنده هنوز باید در این جبهه ها بجنگند و سنگر را حفظ کند.

 

از شهر نبل الزهرا دو شهر شیعه نشین که این روزها توسط رزمندگان اسلام آزاد شده بگوید؟

 

شهرهای نبل و الزهرا نماد ایستادگی، مقاومت و دلاوری مردمان شیعه است که آن را به عینه بعد از چهار سال دیدیم.

 

شوق خبر آزادی این دو شهر باعث شده که رزمندگان  اسلام برای دلخوشی حضرت آقا مقام معظم رهبری و امام زمان به گونه ای به میدان بروند که دشمن حتی نتواند نفس بکشد.

 

در سوریه همه عاشق و فدایی رهبر آزاده جهان مقام معظم رهبری آیت الله خامنه ای هستند و به آن عشق می ورزند.

 

کلام آخر

 

آرزویم دیدار با سردار بزرگ اسلام و افتخار شیعیان حاج قاسم سلیمانی است، امروز سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی الگو، قوت و سربلندی بچه شیعه هاست و یکی از دلایل پیروزی های مقاومت در نبرد با دشمن استراتژدی این سردار بزرگ اسلام بوده که باعث شده که دشمن شکست بخورد.

 

و حرف آخرم این است که برای خشنودی اسلام و شیعه این شعار را همیشه زمزمه می کنیم "تا وقتی که اسرائیل نابود شود"خواهیم ایستاد.

منبع:صبح زاگرس

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

امین جان باعث افتخار بسیجیان گچساران بودی و هستی.سلامتیت را از ایزد منان ملتمسانه ارزو دارم.

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها