نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
24. بهمن 1394 - 16:25
مدیر آموزش و پرورش گچساران گفت: یکی از اهداف برگزاری این جشنواره ایجاد تغییر و تحول در دانش‌‌آموزان ساکن روستاهای محروم است و در راستای تحقق این امر از سینمای سیار برای استفاده دانش‌آموزان روستایی استفاده می‌شود.

به گزارش آفتاب جنوب،سیدظهیرالدین پورالحسینی مدیر آموزش و پرورش گچساران ظهر امروز در مراسم افتتاح چهل و پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم رشد در این شهرستان گفت: این جشنواره به نمایندگی از هشت منطقه دیگر در کهگیلویه و بویراحمد به میزبانی گچساران برگزار شده است و فیلم‌های امسال این جشنواره از کشورهای مختلفی از جمله روسیه، فرانسه ،چین ،هلندو ایران برای دانش‌آموزان پخش می‌شود.

 

وی با بیان اینکه با برگزاری این جشنواره در گچساران افزون بر 10 هزار دانش‌آموز از فیلم‌های این جشنواره دیدن می‌کنند؛افزود: امروزه آموزش تعلیم و تربیت تنها به وسیله آموزش‌های معمولی و تعریف شده نتیجه مطلوبی ندارد و باید در این راه از دیگر راهکارها از جمله آموزش از طریق فناوری سمعی و بصری استفاده کرد.

 

پورالحسینی اظهار کرد:یکی از اهداف برگزاری این جشنواره ایجاد تغییر و تحول در دانش‌‌آموزان ساکن روستاهای محروم است و در راستای تحقق این امر از سینمای سیار برای استفاده دانش‌آموزان روستایی استفاده می‌شود.

 

مدیر آموزش وپرورش گچساران افزود: برگزاری این جشنواره می‌تواند تغییرات علمی و تربیتی خوبی بر دانش‌آموزان به همراه داشته باشدو برگزاری این جشنواره برای دانش‌آموزان روستایی نیز در نظر گرفته شده است.

 

وی با اشاره به جهت‌دار کردن جشنواره به سمت روستاها گفت: حضور و شرکت دانش‌آموزان روستایی در جشنواره فیلم فجر علاوه بر تماشای فیلم و تاثیرات تربیتی و علمی، تاثیرات روحی خوبی نیز به دلیل اردویی بودن این حضور بر دانش‌آموزان خواهد داشت.

 

پورالحسینی درادامه عدم دسترسی دانش‌آموزان روستایی به فیلم های متناسب را از جمله دلایل  جهت‌دار کردن جشنواره به سمت روستاها برشمرد.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها