نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
12. بهمن 1394 - 12:51
باتوجه به اینکه جنابعالی نماینده یکی از نفت خیزترین شهرهای این مرز و بوم می باشیدو از طرفی در کمیسیون بودجه مجلس نیز عضویت دارید ، برخود لازم دیدیم به جهت دفاع و صیانت از حقوق ملی و جلوگیری از وقوع قرارداده های خام فروشی ،دست به قلم برده و خواستار موضعگیری شما و سایر مسولین شویم.

به گزارش آفتاب جنوب،« ضرورتی به گوشزدکردن اهمیت نفت در معادلات جهان و اقتصاد بین المللی و نیز نقش عظیم صنعت نفت و انرژی را درکشورها و سیاستها نمی بینم. ان شاء الله مسئولین امر با توجه کافی و بصیرت و دقت ازاین گنج ها و ذخایر سیال خدادادی پاسداری نمایند و در توسعه و استفاده هرچه بیشتر و بهتر آنها تلاش نمایند و در تامین نیازهای جامعه و پابرهنگان و اولویت دادن به مناطق محروم موفق باشند. خداوند تعالی این روحیه مقدس سربازی و فداکاری را درکلیه کارگران وکارمندان و متخصصان تارسیدن به استقلال وخودکفایی کامل حفظ فرماید.»  (صحیفه امام،ج ۲۱،ص۲۳۱)

 

 جناب آقای دکتر غلامرضا تاجگردون

 

نماینده مردم شریف شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی و ریاست محترم کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی 

 

اخیرا اخباری  مبنی بر بسته شدن قراردادهای جدید نفتی  و خام فروشی آن به  گوش می‌رسد ،که جریانات مختلف دانشجویی نسبت به آن حساسیت نشان داده و به جد پی گیر هستند.

 

علی هذا  باتوجه به اینکه جنابعالی نماینده یکی از نفت خیزترین شهرهای این مرز و بوم می باشیدو از طرفی در کمیسیون بودجه مجلس نیز عضویت دارید ، برخود لازم دیدیم به جهت دفاع و صیانت از حقوق ملی و جلوگیری از وقوع قرارداده های خام فروشی ،دست به قلم برده و خواستار موضعگیری شما و سایر مسولین شویم.

 

جناب آقای دکتر تاجگردون : عدم ارائه جزییات این قراداد ها و برخورد شدید با منتقدان بازهم سبب ایجاد دلهره در بین اقشار مردم شده است که مبادا بار دیگر ضربه  مهلکی  در حوزه نفت و گاز  به این کشور وارد شود.

 

 نیک مستحضرید که بخش اعظمی از درآمد کشور،درگرو معاملات نفتی می باشد.و مایحتاج زندگی  میلیون ها نفر در این مرز و بوم را تامین می کند , و از طرفی  خام فروشی  نیز بلای خانمانسوزی است که سالها مبتلابه این کشور شده است و مغایر اصول اقتصاد مقاومتی است .

عقد قرارداد کرسنت در گذشته ،رانت خواری و دلال بازی برخی  و هزار پرونده و قراداد دیگر، نمکی شده بر زخم تک تک مردم ایران،مردمی که برای ملی شدن صنعت نفت خون دلها خورده اند , و سالهاست که به دلیل چشم دوختن به خام فروشی این انرژی استراتژیک و سکوت خیانت بار عده ای از آگاهان امر و سوء استفاده بعضی از آقازاده ها و چوب حراج زدن به این سرمایه ملی ، باعث شده تا این منبع راهبردی همواره به عنوان اهرم فشاری در اختیار بدخواهان نظام قرار  گیرد و امروزه هم چشم پوشی از این قراردهای ننگین  ،خیانتی به حال و آینده این مرز و بوم است که آیندگان ما رانخواهند بخشید .

قراردادهایی که ادامه دهنده  خط استعمار بوده و توسط عده ای سودجو  برنامه ریزی می شوند و سبب برگشت کشور به قبل از دوره  ملی شدن صنعت نفت خواهد شد. جنبش دانشجویی در دانشگاههای گچساران و حتی جنبش دانشجویی استان  از حضرتعالی انتظار دارد به همراه سایر نمایندگان به شفاف سازی این قرارداد ها پرداخته و از هرگونه چپاولگری نوین جلوگیری کنید تا باقیات صالحاتی باشد برای همه کسانیکه دل در گرو پیشرفت این آب و خاک دارند .

اتخاذ موضعی مناسب و بدور از مسامحه نشان دهنده عدم وابستگی شما به دستگاههای زر و زور می باشد.               

 

شوری تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاههای گچساران و باشت

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

توجه توجه توجه توجه توجه توجه توجه توجه توجه توجه توجه توجه توجه توجه توجه جایزه جایزه جایزه جایزه جایزه جایزه جایزه هر کسی تونست توی 6 ماه اخیر داخل سایت عصر دنا 10 نظر مخالف نیروهای اصلاحات(بالخصوص دکتر تاجگردون) پیدا کنه توی کبنا پیام بده یه جایزه خوب بهش میدم. هر کسی تونست توی 6 ماه اخیر داخل سایت عصر دنا 10 نظر مخالف نیروهای اصلاحات(بالخصوص دکتر تاجگردون) پیدا کنه توی کبنا پیام بده یه جایزه خوب بهش میدم. هر کسی تونست توی 6 ماه اخیر داخل سایت عصر دنا 10 نظر مخالف نیروهای اصلاحات(بالخصوص دکتر تاجگردون) پیدا کنه توی کبنا پیام بده یه جایزه خوب بهش میدم. هر کسی تونست توی 6 ماه اخیر داخل سایت عصر دنا 10 نظر مخالف نیروهای اصلاحات(بالخصوص دکتر تاجگردون) پیدا کنه توی کبنا پیام بده یه جایزه خوب بهش میدم. هر کسی تونست توی 6 ماه اخیر داخل سایت عصر دنا 10 نظر مخالف نیروهای اصلاحات(بالخصوص دکتر تاجگردون) پیدا کنه توی کبنا پیام بده یه جایزه خوب بهش میدم.
نظارت بر قراردادهای نفتی طبق قانون نفت 1390 برعهده شورای 7 نفره است که رئیس کمیسیون بودجه مجلس دکتر تاجگردون یکی از اون 7 نفر است.پس باید پاسخگو باشد.
به نظر میاد یا نمی دونیم یا خودمون گول می زنیم به خدا اینها همشون با هم همدست هستند

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها