نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
11. بهمن 1394 - 10:22
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران خبرداد؛
تحریر یک ساعته کتابت قرآن کریم درگچساران
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران گفت: تحریر کتابت قرآن کریم توسط دانش‌آموزان مدارس سما در یک ساعت، برگزاری جشن بزرگ گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی و برگزاری مسابقه فرهنگی با موضوع انقلاب اسلامی و رهبری برنامه‌های این دانشگاه در ایام الله دهه فجر است.

اسدالله ملک‌زاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران صبح امروز در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،گفت: برنامه‌های مختلف فرهنگی، علمی، مذهبی ، ورزشی و سرگرمی ویژه ایام الله دهه مبارک فجر در دانشگاه آزاد اسلامی گچساران برگزار خواهد شد.

 

وی افزود:همایش نقش مساجد در پیروزی انقلاب اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی گچساران در روز 16 بهمن‌ماه در این دانشگاه برگزار خواهد شد.

 

ملک زاده اظهرکرد: مراسم شب شعر و خاطره با موضوع انقلاب اسلامی در ایام الله دهه مبارک فجر در این دانشگاه نیز برگزار می‌شود.

 

ملک‌زاده از برگزاری مراسم تجلیل از فعالان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرستان گچساران در دانشگاه آزاد اسلامی واحد این شهر خبر دادوگفت: در دهه مبارک فجر همایش پیاده‌روی از بوستان شهدای گمنام تا شهدای گمنام این دانشگاه برگزار می‌شود.

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران افزود: تحریر کتابت قرآن کریم توسط دانش‌آموزان مدارس سما در یک ساعت، برگزاری جشن بزرگ گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی و برگزاری مسابقه فرهنگی با موضوع انقلاب اسلامی و رهبری از دیگر برنامه‌های این دانشگاه در ایام الله دهه مبارک فجر است.

 

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

نظر سنجی به کدام یک از نمایندگان شهرستان گچساران رای می دهید؟ http://moli.vcp.ir/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها