نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
7. بهمن 1394 - 17:47
مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشورگفت: راهبرد کلان آمریکایی‌ها حفظ هژمونی قدرت است و آمریکایی‌ها ابرقدرتی خود را از دست داده می‌بینند و بدنبال راهکاری برای به دست آوردن آن هستند.

به گزارش آفتاب جنوب،داوود گودرزی مسئول سازمان بسیج دانشجویی عصر امروز در سومین نشست تشکیلاتی مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد درگچساران ،گفت: بررسی انتخابات پیش‌رو نیازمند نگاهی کلان است تا مواجهه ما و دشمن در گام اول بررسی شود و باید دید راهبرد آمریکایی‌ها بعد از دو سال و نیم مذاکره و برجام در قبال ایران اسلامی چیست و در خصوص انتخابات چه نگرشی دارند.

 

وی افزود: راهبرد کلان آمریکایی‌ها حفظ هژمونی قدرت است و آمریکایی‌ها ابرقدرتی خود را از دست داده می‌بینند و بدنبال راهکاری برای به دست آوردن آن هستند.

 

گودرزی با بیان اینکه اسلام‌هراسی و ایران هراسی نشأت گرفته از راهبرد توازن قدرت در منطقه توسط آمریکایی ها است ،تصریح کرد:امنیت رژیم صهیونیستی از دیگر اهداف راهبردی توازن قدرت در منطقه خاورمیانه توسط آمریکا است و امنیت رژیم صهیونیستی در راستای تأمین امنیت آمریکا بوده و این یک تاکتیک آشکار و نخ‌نما است.

 

مسئول سازمان بسیج دانشجویی گفت:نفت و منافع اقتصادی از دیگر دلایل راهبرد توازن قدرت آمریکا است و  جلوگیری از ابرقدرتی روسیه از دیگر اهداف آمریکا در منطقه است و آمریکایی‌ها سعی در کنترل حد بازیگری روسیه در منطقه را دارند.

 

فتنه 88 توطئه آمریکایی در براندازی نظام اسلامی

 

وی تصریح کرد:در فتنه 88 آمریکایی‌ها به حمایت علنی از سران فتنه پرداختند و با تمامی امکانات از جمله رسانه و شبکه‌های اجتماعی علیه نظام اسلامی جبهه‌گیری کردند و بدنبال براندازی نظام اسلامی از هیچ حربه ای فرو گذار نشدند.

 

آمریکایی ها در پی ایجاد شکاف میان مردم و مسئولان اند

 

گودرزی بیان کرد: آمریکایی‌ها پس از شکست در پروژه فتنه و درک صحیح از پایبندی مردم به نظام و ولایت فقیه در پی ایجاد شکاف میان مردم و مسئولان برآمدند تا به اهداف خود برسند وتحریم های اقتصادی راه کوتاه‌مدت فشار بر کشور توسط آمریکایی‌ها بودکه در این خصوص نیز با شکست مواجه شدند.

 

تغییر در رفتار مردم علیه حاکمیت راهبرد آمریکایی است

 

وی اظهارکرد: تغییر در رفتار مردم نسبت به حاکمیت و دست برداشتن از برخی ارزش‌ها و آرمان‌ها از جمله شعار «مرگ بر آمریکا» و سیاست‌های منطقه‌‌ای از دیگر اهداف راهبردی آمریکا در مواجهه با نظام اسلامی بودکه  این اهداف محقق نشد و مقام معظم رهبری با تدابیر هوشمندانه این توطئه ها را خنثی کردند.

 

مسئول سازمان بسیج دانشجویی افزود: آمریکایی‌ها پس از بحث مذاکرات و حواشی آن به این نتیجه رسیدند که چه تحریم‌ها برداشته شود چه نشود توانایی تغییر رفتار ملت و مسئولان ایران اسلامی را ندارند و قاطبه مردم ایران از آنها متنفر هستند.

 

گودرزی در ادامه در پاسخ به سئوال یکی از دانشجویان مبنی بر اینکه آیا وقت آن نرسیده که سران فتنه به سزای اعمال خودبرسند و آیا حصر خانگی آنها قانونی است، گفت: این امر غیرقانونی نیست و مصوبه شورای امنیت ملی است، وقانونی که می‌گوید دادگاهی تشکیل شود همان قانون نیز می‌گوید شورای امنیت ملی می‌تواند برای حفظ امنیت مصوباتی داشته باشد و قانونی است.

 

حکم سران فتنه افساد فی الارض و اعدام است

 

گودرزی تصریح کرد: اگر قصد محاکمه سران فتنه با قانون اسلامی باشد حکم سران فتنه افساد فی‌الارض و اعدام است که در این حکم تردیدی وجود ندارد و براساس نظر آیت‌الله منتظری که سران فتنه وی را قبول دارند اگر کسی چه با وسیله گرم و چه سرد در جامعه ایجاد رعب و وحشت کند مفسد فی‌الارض و مجازات آن اعدام است.

 

مسئول سازمان بسیج دانشجویی گفت: سران فتنه هشت ماه رعب و وحشت ایجاد کردندوآنها میلیاردها دلار به اموال عمومی و بیت‌المال خسارت وارد کردند و دشمنان نظام را شاد کردند و تحریم‌های ظالمانه نیز از همین مسئله آغاز شد.

 

کمترین مجازات سران فتنه حصر خانگی است

 

وی افزود: جرم سران فتنه بسیار سنگین بوده و اینگونه نیست که به راحتی محاکمه شوندونظام جمهوری اسلامی ایران نجابت و عطوفت به خرج داده و کمترین  مجازات رابرای آنها که حصر خانگی بوده، اعمال کرده است.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها