نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
6. بهمن 1394 - 18:44
مایه تعجب از ایشان است که در کسوت نمایندگی مجلس که خود باید نماد نظم و قانون مداری باشد و بنابرفرمایش الهی: «وأتواالبیوت من ابوابها»، فَلَا تَدْخُلُوهَا حَتَّى یُؤْذَنَ لَکُمْ وَإِن قِیلَ لَکُمُ ارْجِعُوا فَارْجِعُوا». متأسفانه قانون حوزه را نادیده گرفتند!

به گزارش آفتاب جنوب،به نقل از پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس، مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم بالجمله عهده دار برنامه های طلاب استان ها می باشد.

 

با توجه به شروع فضای انتخاباتی کشور و عدم اعلام تأیید صلاحیت ها، مجمع نمایندگان طلاب به ضرورت دخیل بودن طلاب در تعالی و غنی بخشی برنامه های انتخاباتی مناسب دید بعد از احراز صلاحیت نامزدهای محترم به صورت عمومی از همه آنان دعوت به عمل آورد تا برنامه های خود را طرح و نکات لازم را از نخبگان بشنوند، ولی متأسفانه آقای تاجگردون نه تنها هماهنگی لازم را با مرجع ذی صلاح«مجمع نمایندگان طلاب»انجام ندادند بلکه علی رغم اعلام ممنوعیت این اقدام، قصد تشکیل جلسه عمومی را نمود، که با اطلاع یافتن مسؤلین مربوطه لغو جلسه ابلاغ گردید و در نهایت در منزل شخصی، با حضورعده ای محدود برگزار گردید.

 

مایه تعجب از ایشان است که در کسوت نمایندگی مجلس که خود باید نماد نظم و قانون مداری باشد و بنابرفرمایش الهی«وأتواالبیوت من ابوابها»، فَلَا تَدْخُلُوهَا حَتَّى یُؤْذَنَ لَکُمْ وَإِن قِیلَ لَکُمُ ارْجِعُوا فَارْجِعُوا». متأسفانه قانون حوزه را نادیده گرفتند!

 

اما نکاتی در مورد مطلبی که ازایشان با عنوان «یاداشت تاجگردون پس از تأیید صلاحیت»منتشر شد:

– فرمودید حاشیه های جالب: اولاً لغو جلسه عمومی که از سوی حوزه علمیه قم صورت گرفت یک تصمیم عاقلانه و در جهت رعایت عدالت در مورد همه نامزدهای انتخاباتی بود نه آنچه شما به عنوان حاشیه پنداشتید!

– فرمودید بعضی از طلاب گروهی دیگر را تهدید به شرکت در جلسه کردند، احتمالاً منظور شما از بعضی همان مرجع ذی صلاح است که قانوناً برای رعایت عدالت اجازه جلسه عمومی نداد!



– فرمودید دیدار با طلاب استان!!!! احتمالاً منظور شما همان 30-40 نفری هستند که حضور پیدا کردند در حالی که طلاب هم استانی مقیم قم، قریب به 1000 نفر می باشند و احتمالاً منظور سایت حامی شما از حمایت قاطع طلاب، همین تعداد محدود بوده است!

 

– سایت اطلاع رسانی شما به نفع خویش، از طرف حضرت آیت الله مقتدائی (دام عزه) تیتر زد:«وجود تاجگردون به نفع حوزه های علمیه است»!! اما در جلسه روز سه شنبه مورخ 29/10/94 در جامعه مدرسین این کلام منقول از طرف ایشان تکذیب گردید. و فرمودند من اصلاً این آقا را نمی شناختم! از طرف بعضی ها این جلسه ترتیب داده شد، و در آن جلسه به ایشان گفتم آنچه که مرضی دین خداست انجام دهید!



در پایان همه نامزدها را به رعایت اخلاق سیاسی توصیه می نمائیم.

مجمع نمایندگان طلاب و فضلای استان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه علمیه قم

 

جوابیه مجمع نمایندگان طلاب استان در قم به اظهارات تاجگردون/ نامزدها را به رعایت اخلاق سیاسی توصیه می نمائیم
 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها